قطعات خودرو

اکبر پناهی‌پور: برای حفظ استقلال اتحادیه رأی بدهیم / ضرورت بازنگری در شیوه اداره اتحادیه

اکبر پناهی‌پور در گفتگویی عنوان کرد: دور دوم دوازدهمین انتخابات اتحادیه با همه دوره‌های تفاوت اساسی و مهمی دارد و آن این است که در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد شرکت کنندگان، این اتحادیه با اتحادیه همگن دیگری ادغام خواهد شد. به همین دلیل ضروری است نارضایتی از عملکرد اتحادیه و اختلاف نظرات را در مقطع کنونی کنار بگذاریم و برای حفظ استقلال اتحادیه وارد عمل و میدان شویم.

 

بیشتر بخوانید: تابلوی اتحادیه لوازم یدکی تغییر می‌کند؟

 

اکبر پناهی‌پور، عضو گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان در گفتگو با خبرنگار قطعات خودرو با اشاره به فعالیت‌های خود در طی سال‌های طولانی در حوزه لوازم یدکی، بیان کرد:  به اینکه از سال 1350 در رسته لوازم یدکی خودرو تا 1360 مشغول فعالیت شدم. با شروع جنگ تحمیلی به دعوت شرکت خودروسازان، مدیر خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی شدم. 1363 با فوت پدرم دوباره به محل کار او برگشتم و در حال حاضر در همان محل مشغول فعالیت در رسته بلبرینگ هستم. این صنف تعداد و اعضای زیادی دارد و به همان نسبت نیز مشکلات بیشتری هم دارد.

 

 

بیشتر بخوانید: گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان تمامی کمیسیون‌های لازم در اتحادیه را تشکیل می‌دهد

 

 

او با بیان اینکه مشکلات صنف توسط خود اعضا باید برطرف شود، عنوان کرد: اعضای گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان از خود صنف هستند و با مشکلات این صنف آشنایی کاملی دارند. این آشنایی و لمس معضلات باعث شناخت مسائل خواهد شد. قطعا هیئت مدیره 7 نفره برای سامان‌دهی و حل مشکلات اعضای صنف که بیش از 7 هزار نفر هستند کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت و قطعا با مشارکت خود اعضا و ارتباط دو طرفه اعضا با اتحادیه، باید برای مشکلات راه حلی پیدا کرد. بازنگری در شیوه اداره اتحادیه مهم است و مدنظر ما قرار خواهد داشت.

 

 

پناهی‌پور ادامه داد: من در سن و سالی‌ام که دوستان و آشنایان به من می‌گویند باید استراحت و تفریح کنی اما به دلیل علاقه به صنف لوازم یدکی و آشنایی با مشکلات اعضا، نمی‌خواهم بی‌تفاوت باشم و کاری که از دستم بر می‌آید را انجام ندهم. ما یک خانواده بزرگی هستیم که در کنار هم می‌توانیم قدرتمندتر از قبل عمل کنیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه صنف لوازم یدکی در این روزها در معرض خطر جدی ادغام و مشکلات بزرگ و کوچک زیادی است بیان کرد: هیئت مدیره فعلی اتحادیه تلاش و زحمات زیادی کشیده اما یکی از مشکلات اساسی آنها این بود که هماهنگ و همدل نبودند و کارها آنطور که باید پیش نرفته است. پرهیز از اعمال سلیقه و نظر شخصی، احترام به عقاید مخالف و بحث و گفتگو و در نهایت هماهنگی و رسیدن به نقطه نظر مشترک برای رفع مسائل بسیار مهم است و گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان در نظر دارد با همین شیوه اداره اتحادیه را به دست گیرد.

 

 

 

همایش‌های گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان موفق بوده است

 

عضو گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان درباره دور دوم انتخابات اتحادیه اظهار کرد: دور دوم دوازدهمین انتخابات اتحادیه با همه دوره‌های تفاوت اساسی و مهمی دارد و آن این است که در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد شرکت کنندگان، این اتحادیه با اتحادیه همگن دیگری ادغام خواهد شد. به همین دلیل ضروری است نارضایتی از عملکرد اتحادیه و اختلاف نظرات را در مقطع کنونی کنار بگذاریم و برای حفظ استقلال اتحادیه وارد عمل و میدان شویم.

 

 

اکبر پناهی‌پور در پاسخ این سوال که آیا همایش‌های گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان تاکنون موفق بوده و پیش‌بینی شما از میزان استقبال اعضا چیست، توضیح داد: خوشبختانه همایش‌های گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان و دعوت از اعضا و کسبه صنف تا امروز موفق بوده و آنها را نسبت به کارهای انجام شده و نشده و برنامه‌های این گروه و همچنین ضرورت شرکت در انتخابات آگاه کرده است. روز 10 خردادماه روز بسیار مهمی است و هر شخصی باید دوستان و هم‌صنفان را دعوت به حضور پای صندوق رأی کند. فکر می‌کنم در این دور از انتخابات اعضای ما از اهمیت رأی دادن آگاه هستند و حضور پرشوری داشته باشند.

 

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *