قطعات خودرو

ناصر سبزیان: برای رفع مشکلات اتحادیه به همفکری همه اعضا نیاز داریم

ناصر سبزیان معتقد است: در انتخابات 10 خردادماه کاندیداها رقیب همدیگر بودند و اعضای صنف حضور گسترده‌ای داشتند اما اکنون رقابت‌ها به رفاقت‌ها تغییر کرده و همه باید در جهت اعتلای صنف قدم بردارند.

 

بیشتر بخوانید: بزرگان و پیش‌کسوتان، هیات امنای صنف را تشکیل دهند

 

به گزارش قطعات خودرو، ناصر سبزیان  در جلسه‌ای به میزبانی حجت الاسلام و المسلمین مرسلی امام جماعت مسجد اکباتان که اعضای هیات مدیره فعلی و آینده اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران حضور داشتند، گفت: اتحادیه بزرگ لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران در طی سالیان گذشته با بهره بردن از تجربیات بزرگان و پیش‌کسوتان صنف توانسته قدم‌های بزرگی برای اعضای صنف بردارد. در انتخابات 10 خردادماه کاندیداها رقیب همدیگر بودند و اعضای صنف حضور گسترده‌ای داشتند اما اکنون رقابت‌ها به رفاقت‌ها تغییر کرده و همه باید در جهت اعتلای صنف قدم بردارند.

 

 

بیشتر بخوانید: نگذارید بین مسجد و اتحادیه فاصله بیفتد

 

وی با بیان اینکه انتخابات دور دوم سرنوشت‌ساز بود و پای آبروی صنف در میان بود اظهار کرد: حدود 9 سال در اتحادیه لوازم یدکی خودرو مشغول فعالیت هستم و اعتراف می‌کنم اعضای هیات مدیره با تمام وجود خدمت کرده‌اند و از اینکه اعضای صنف در موقعیت خطیری به کمک اتحادیه آمدند خوشحالیم.

 

 

سبزیان با اشاره به خدمات هیات مدیره قبلی اتحادیه تصریح کرد: همیشه گفته‌ام و باز هم تاکید می‌کنم اعضای هیات مدیره خدمات بسیار زیادی را به اعضا کرده‌اند اما مهمترین موضوعی که بنده بارها تذکر داده‌ام این است که متاسفانه اتحادیه اطلاع‌رسانی و شفاف سازی درست و به موقعی نکرده و همین امر موجب شده برخی فکر کنند اتحادیه کار مهمی انجام نداده است. این در حالی است که کسانی که از نزدیک با اتحادیه تماس داشته‌اند معترف هستند که هیات مدیره قبلی چه کارهای مهم و بزرگی را صورت داده است.

 

 

او با بیان اینکه منتخبین هیات مدیره نماینده تمامی اعضای صنف است عنوان کرد: حماسه بزرگی در 10 خردادماه اتفاق افتاد و همه کاندیداها شایستگی کافی در زمینه مدیریت اتحادیه داشتند. روز انتخابات اعضا به علت قطعی سیستم چند ساعتی معطل شدند و در هوای گرم شرایط نامساعدی داشتند که خوشبختانه با همکاری نمایندگان وزارت صمت مشکلات برطرف شد و پس از آن با سرعت بالایی رأی گیری تا ساعت 17 ادامه پیدا کرد. اتحادیه لوازم یدکی مسئولیت سنگینی بر عهده دارد و همه ما باید تلاش مضاعفی برای حل مشکلات داشته باشیم.

 

 

 

ناصر سبزیان در پایان صحبت‌های خود ضمن تاکید بر لزوم برطرف کردن مشکلات صنف بیان کرد: اعضای هیات مدیره جدید اتحادیه با همدلی و انسجام کامل آماده خدمتگاری هستند. بارها گفته‌ام اتحادیه لوازم یدکی خودرو در حد یک وزارتخانه است و برای انجام و تسریع کارها به همکاری و همفکری تمامی اعضای صنف و بزرگان و پیش‌کسوتان نیاز داریم. اتحادیه نیاز به گروه‌ها و رسته‌های مختلفی دارد و از وجود همه همکاران باید استفاده کنیم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *