قطعات خودرو

اکسپو ۲۰۲۰| چین منتظر دو میلیون بازدید‌کننده است

یکی از مدیران ارشد شورای تجاری چین (CBC) در امارات گفته است که پیش‌بینی می‌کنند که غرفه چین در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی حدود دو میلیون بازدیدکننده داشته باشد.

وانگ گوی‌ های، رئیس سی بی سی تاکید کرده است: اکسپو ۲۰۲۰ دوبی به جذب بیشتر شرکت‌های جهان به امارات متحده عربی و ایجاد فرصت‌های جدید برای مشاغل چینی در امارات کمک خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه شورای ترویج تجارت بین‌الملل چین (CCPIT)، به‌طور فعال در پی ایجاد نوآوری‌هایی برای مشارکت در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی است، گفته است، افزایش همکاری‌های اقتصادی و تجاری دوجانبه ما به دنبال پیشرفت بیشتر در پیشبرد مشارکت استراتژیک جامع چین و امارات متحده عربی است. بنابراین امیدواریم که تعداد کل بازدیدکنندگان از غرفه چین در طول این رویداد شش ماهه به دو میلیون نفر برسد.

این برآوردها البته گویا پیش از ‌همه‌گیری جهانی کووید ۱۹ بود که از چین به جهان صادر شد. در حال حاضر چینی‌ها خود اذعان دارند تعداد واقعی بازدیدکنندگان ممکن است متفاوت باشد، به خصوص اگر محدودیت‌های دیگری در شرایط سفر ناشی از ‌همه‌گیری در آینده به‌وجود آید.

چینی‌ها در عین حال دل‌خوش به رکورد چشمگیر امارات برای واکسیناسیون هستند که محدودیت‌های سفر را کاهش داده است و می‌تواند بسیاری از گردشگران چینی را به بازدید از نمایشگاه جهانی ۲۰۲۰ ترغیب کند.

آمادگی برای میلیون‌ها بازدید مجازی

این روزها و درپی پاندمی جهانی کوویید ۱۹، شکل‌های جدید مشارکت مخاطبان در نمایشگاه‌های جهانی برنامه‌ریزی می‌شود. تا اینجای کار، اکسپو ۲۰۲۰ چین برای بازدیدکنندگانش «غرفه چین روی ایر» را ساخته که به گفته‌ی آنها به میلیون‌ها مخاطب چینی و خارجی اجازه دیدن از غرفه را می‌دهد.

در وب سایت رسمی غرفه چین، خدمات این بخش برای جذب بیشتر بازدیدکنندگان، به‌صورت آنلاین و آفلاین ارائه می‌شود.

غرفه چین با موضوع «ایجاد جامعه‌ای با آینده مشترک برای بشریت – نوآوری و فرصت»، تمرکز جهانی بر نوآوری و فرصت، ارتباطات و همکاری، توسعه و پایداری را ادغام کرده و آخرین دستاوردها و فرهنگ چین در زمینه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است.

برای خواندن مطالب بیشتر درباره اکسپوی دوبی «المپیک فرهنگ ملل» را ببینید

شگفت‌انگیزان اکسپو ۲۰۲۰

رویکرد جدید؛ بازار تولید و فناوری پیشرفته

رئیس CNPC خاورمیانه اعلام کرده است، در حال حاضر، شرکت‌های چینی در زمینه نفت و گاز، انرژی‌های جدید، زیرساخت‌ها، ارتباطات، امور مالی و سایر زمینه‌ها در امارات متحده عربی به پیشرفت خوبی دست یافته و به طور فعال در حال ظهور بازار فناوری‌های نوظهور در امارات هستند.

طبق اعلام مقامات چینی، بیش از پنج هزار شرکت چینی در امارات متحده عربی هستند و بسیاری از آنها در سراسر منطقه خلیج فارس فعالیت می‌کنند و امارات متحده عربی بزرگترین مقصد صادراتی و ‌سرمایه‌گذاری چین در جهان عرب است. ‌سرمایه‌گذاری‌های چینی در امارات عمدتا در زمینه انرژی، فولاد، مصالح ساختمانی، ماشین آلات ساختمانی، سخت افزار و مواد شیمیایی است.

اگر دوست‌ داشتید درباره‌ی اکسپو ۲۰۲۰ دوبی بیشتر بخوانید این مطالب را پی‌گیری کنید:

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *