قطعات خودرو

عظیمی: داخلی سازی و تولید گیربکس اتوماتیک در اولویت قرار گیرد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از ایکوپرس- علیمردان عظیمی، در بازدید از شرکت صنعتی نیرومحرکه، با اشاره به اهمیت جایگاه این شرکت به دلیل صرفه جویی قابل توجه ارزی در تولید و افزایش عمق خودکفایی، بر ضرورت تولید گیربکس ساخت داخل تاکید و اظهار کرد: با توجه به نیاز روز کشور، تولید گیربکس اتوماتیک جزء ضروری ترین پروژه هایی است که با حمایت جدی و سرمایه گذاری باید در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر برنامه ریزی منطقی و با نگاه آینده نگر و منطبق با رفع نیازهای روز کشور، از مدیران نیرومحرکه خواست تا از طریق کشف استعدادهای درخشان و به کارگیری دانشجویان نخبه، توسعه بلندمدت صنعت گیربکس سازی کشور را هدف قرار دهند.
عظیمی افزود: سودآوری نیرومحرکه، توسعه این مجموعه ارزشمند را تضمین و توسعه محصول و همچنین رونق خطوط تولید این شرکت را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به این که در نظر داریم با حمایت از برنامه نوسازی و به روزسازی محصولات نیرومحرکه، حمایت های لازم به منظور دستیابی به منابع محلی را در دستور کار قرار دهیم، تاکید کرد: تمامی پروژه های جدید نیرومحرکه که نیاز به منابع مالی دارند نیز مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
همایون ثقفی، مدیرعامل شرکت صنعتی نیرومحرکه نیز در این بازدید گفت: در حال حاضر شاهد بهبود قابل توجهی در گیربکس شش سرعته هستیم.
وی با اشاره به دریافت موفقیت آمیز گرید A در تولید گیربکس های پنج دنده، تاکید کرد: ما به گرایش جدی کشور و ایران خودرو به گیربکس های اتوماتیک واقف هستیم و می دانیم اگر نیرومحرکه نتواند سهم قابل ملاحظه ای از گیربکس اتوماتیک را به دست آورد، ممکن است طی سال های آینده در روند رونق تولید و اشتغال در نیرومحرکه خلل وارد شود.
ثقفی توجه به برنامه های ایران خودرو درخصوص تجاری سازی و زیرسازی پروژه های گیربکس اتوماتیک را برای نیرومحرکه مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: این پروژه را گام به گام و با موفقیت پیش خواهیم برد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *