قطعات خودرو

پیش‌فروش اینترنتی پیکاپ دوکابین دیزلی و ون وانا ایران خودرو دیزل

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت ایران خودرو دیزل اعلام کرد که پیش‌فروش اینترنتی دو مدل جدید ون وانا و پیکاپ دوکابین دیزلی را از روز چهارشنبه 26 مهرماه آغاز می‌کند.

 

ایران خودرو دیزل به منظور مشتری‌مداری و تنظیم بازار، پیش‌فروش اینترنتی دو محصول ون وانا TZ3 و پیکاپ دوکابین دیزلی فوتون را از روز چهارشنبه 26 مهرماه آغاز خواهد کرد.

 

طبق اعلام روابط عمومی ایران خودرو دیزل، ثبت نام ون وانا TZ3 از ساعت 10 صبح و پیکاپ دوکابین دیزلی فوتون از ساعت 14 روز چهارشنبه 26 مهرماه به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش رسمی شرکت به آدرس esale.ikd.ir انجام خواهد شد.

 

این طرح به صورت پیش‌فروش بوده و جزئیات و شرایط فروش بعداً در بخش نامه‌های فروش شرکت اعلام می‌شود.

 

فوتون تونلند با نیوفیس تنها پیکاپ دیزلی ایران با موتور 2.8 لیتری کامینز توربوشارژ است که 360 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این ویژگی‌ها آن را به قدرتمندترین پیکاپ دوکابین بازار ایران تبدیل کرده است.

 

خودروی لوکس پیکاپ دوکابین دیزلی تونلند فوتون با بهره‌مندی از سیستم‌های ایمنی پیشرفته و امکانات رفاهی، مورد توجه علاقه‌مندان به مسافرت‌های طبیعت‌گردی و آفرود قرار گرفته است. قابلیت چهارچرخ محرک و مصرف سوخت پایین‌تر نسبت به رقبا از دیگر مزایای این خودرو به شمار می‌رود.

 

ثبت‌نام اینترنتی این دو محصول جدید فرصت مناسبی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد تا با شرایط ویژه پیش‌خرید، خودروی مورد نظر خود را تهیه کنند. انتظار می‌رود این اقدام ضمن تنظیم بازار، رضایت مشتریان ایران خودرو دیزل را نیز در پی داشته باشد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *