قطعات خودرو

اکران گسترده بیلبوردهای کیا سلتوس 2023 محصول جدید وارداتی کوشا خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، پس از اولین اکران بیلبوردهای خودرو کیا سراتو 2023 توسط شرکت کوشا خودرو، حالا نوبت اکران گسترده بیلبوردهای محصول کراس‌اوور جدید وارداتی این شرکت کیا سلتوس 2023 است که در چندین نقطه از پایتخت توجه علاقمندان به خودرو را به خود جلب کند.

 

کیا سلتوس 2023 یک کراس اوور ساب کامپکت اقتصادی است که یک رده پایین‌تر از کیا اسپورتیج محبوب قرار می‌گیرد. این کراس‌اوور در عین اقتصادی بودن از مشخصات قابل توجهی برخوردار است که همچنان این خودرو را در کورس رقابت با دیگر کراس‌اوورها نگه می‌دارد.

 

از نظر طراحی ظاهری و بدنه تا حدودی ساده‌تر از برادر بزرگتر یعنی کیا اسپورتیج است اما همچنان مولفه‌ها و زبان طراحی برند کره‌ای کیا را دنبال می‌کند و در نمایش پیشین از همان طراحی مطرح دماغ ببر(TIGER NOSE) بهره گرفته شده است.

 

 

یک جلو پنجره به سبک دیگر خودروهای کیا، چراغ‌هایی با طراحی نزدیک به کیا سورنتو بزرگ و استفاده مناسب از کروم در نمای جلویی و سپر، این خودرو را کاملا مدرن و خوش‌چهره می‌نماید.

 

نمای جلو کیا سلتوس 2023

 

نمای عقب کیا سلتوس 2023 نیز در هماهنگی با بقیه خودرو به مدد چراغ‌هایی با گرافیک تاحدودی پیچیده و کشیده که با یک خط کرومی به یکدیگر متصل شده است و همچنین یک سپر خوش استایل و خروجی‌های اگزوز کرومی که آن‌ها نیز با نوار کرومی به هم وصل شده اند با دیگر زوایای خودرو کاملا هماهنگ هستند.

 

در بحث پیشرانه نکته جالب و مثبت در خودرو وارداتی کیا سلتوس 2023 استفاده از یک پیشرانه 1,6 لیتری تنفس طبیعی با 121 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن متر گشتاور در نسخه مورد نظر برای عرضه در ایران است که در برابر خودروهای مجز به توربوشارژر دردسری کمتری برای نگهداری دارد.

 

 

نیروی تولید از طریق یک جعبه دنده 6 سرعت AT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند و مطمئنا گزینه هیجان انگیزتری نسبت به CVT های رایج در کراس‌اوورهای چینی خواهد بود. البته با توجه به مشخصات فنی نباید انتظار عملکرد خیلی بالایی را داشته باشیم اما در مجموع عملکرد قابل قبول است.

 

 

با توجه به اکران گسترده بیلبوردهای کیا سلتوس 2023 توسط کوشا خودرو امیدواریم به زودی شاهد حضور این خودرو در بازار خودرو کشور باشیم.

 

نمای عقب کیا سلتوس 2023

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *