قطعات خودرو

بازار لوازم يدکي خودرو تحت تاثير ناآرامي‌ ها و افزايش قيمت ارز

رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم يدکي خودرو و ماشين‌آلات تهران با بيان اينکه ناآرامي‌هاي اخير بازار لوازم يدکي خودرو را دچار رکود کرد، گفت: البته مسائل ديگري نيز در اين خصوص موثر بوده و افزايش قيمت ارز يکي ديگر از چالش‌هاي صنف لوازم يدکي خودرو به شمار مي‌رود.

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتاق اصناف تهران، سيداحمد حسيني، رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم يدکي خودرو و ماشينآلات تهران گفت: عوامل خارجي که همواره به دنبال فرصت هستند تا شرايط نارضايتي و گلايهمندي مردم را فراهم کنند از مسئله افزايش قيمت ارز نيز براي بروز نارضايتي ها استفاده ميکنند.

 

وي با اشاره به تاثير منفي ناآرامي هاي اخير بر کسب و کار فروشندگان لوازم يدکي خودرو، اظهار داشت: قطعا هنگامي که ناآرامي ها شرايط حاکم بر جامعه را دچار تنش ميکند صنف ما هم از اين مسائل مصون نيست، بنابراين در اين دوران فعالان صنفي ما هم تحت تاثير قرارگرفتند؛ اما در روزهاي اخير خوشبختانه مشکلي وجود ندارد و بازار در آرامش است.

 

حسيني به نوسانات قيمت ارز در روزهاي اخير اشاره کرد و اظهار داشت: عوامل مختلفي بر افزايش قيمت ارز تاثيرگذار است؛ اما عامل ناآرامي ها هم بي تاثير نيست، ناامني قطعا ميتواند از عوامل افزايش قيمت ارز باشد و لذا عوامل خارجي که همواره به دنبال فرصت هستند تا شرايط نارضايتي و گلايه مندي مردم را فراهم کنند، از مسئله افزايش قيمت ارز نيز براي بروز نارضايتي ها استفاده مي کنند.

 

رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم يدکي خودرو و ماشين آلات تهران با اشاره به تعيين مهلت براي شناسه دار کردن لوازم يدکي خودرو، گفت: ما با شناسه دار کردن لوازم يدکي خودرو مخالفتي نداريم؛ اما از مسئولان ميخواهيم که زيرساخت لازم را فراهم کنند تا بتوانيم نسبت به اين مسئله اقدام کنيم.

 

وي افزود: براي شناسه دار کردن لوازم يدکي خودرو مهلت نميخواهيم؛ بلکه بايد مسائل و مشکلات حل شود تا بتوانيم اين مسئله را عملياتي کنيم؛ بنابراين مدتي پيش مسائل و مشکلاتي که در مقابل شناسه دار کردن لوازم خودرو وجود داشت را احصاء و آن را براي قواي سه گانه و وزارت صمت ارسال کرديم؛ اما تا امروز هيچ کدام از موانع حل نشده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *