قطعات خودرو

تاریخ خودرو : آخرین کرایسلر پی تی کروزر

آخرین کرایسلر پی تی کروزر کارخانه را ترک کرد. خودروی کرایسلر پی تی کروزر چه ماشین جالبی است. این سواری نئوکلاسیک را هر چه می‌خواهید بنامید، آخرین آنها در روز 18 تیر ماه در سال 1388 خورشیدی برابر با روز 9 ژوئیه در سال 2009 میلادی، از خط مونتاژ خارج شد. تاریخچه خودروی کرایسلر پی تی کروزر با مدلی در حال مرگ به نام خودروی پلیموث شروع می شود. با عرضه خودروی پلیموث پرولر، شرکت کرایسلر قصد داشت توپ را در سواری های نوستالوژیک حفظ کند. محصول بعدی که در این دسته قرار می گرفت خودروی پلیموث پی تی کروزر بود. پی تی کروزر در سطوح مختلف خود را برای طیف وسیعی از خریداران قابل دسترسی یافت. تا اواخر اسفند ماه سال 1384 شمسی برابر با اواسط ماه مارس سال 2006 میلادی، کرایسلر یک میلیونمین مدل خود را ساخت. زمانی که تولید در روز 18 تیر ماه در سال 1388 خورشیدی برابر با روز 9 ژوئیه در سال 2009 میلادی، به پایان رسید، تولید جهانی به بیش از یک ملیون و سیصد و پنجاه هزار دستگاه رسید.

آغاز راه خودروی کرایسلر پی تی کروزر

تاریخچه خودروی کرایسلر پی تی کروزر با مدلی در حال مرگ به نام خودروی پلیموث شروع می شود.

 آخرین کرایسلر پی تی کروزر کارخانه را ترک کرد. خودروی کرایسلر پی تی کروزر (Chrysler PT Cruiser) چه ماشین جالبی است. این سواری نئوکلاسیک را هر چه می‌خواهید بنامید، آخرین آنها در روز 18 تیر ماه در سال 1388 خورشیدی برابر با روز 9 ژوئیه در سال 2009 میلادی، از خط مونتاژ خارج شد. تاریخچه خودروی کرایسلر پی تی کروزر با مدلی در حال مرگ به نام خودروی پلیموث (Plymouth) شروع می شود.

خودروی پلیموث پرولر و کرایسلر 

شرکت کرایسلر قصد داشت توپ را در سواری های نوستالوژیک حفظ کند

با عرضه خودروی پلیموث پرولر (Plymouth Prowler)، شرکت کرایسلر (Chrysler Corp) قصد داشت توپ را در سواری های نوستالوژیک حفظ کند. محصول بعدی که در این دسته قرار می گرفت خودروی پلیموث پی تی کروزر (Plymouth PT Cruiser) بود.

چه تعداد کرایسلر پی تی کروزر ساخته شد؟

تولید جهانی کرایسلر پی تی کروزر به بیش از یک ملیون و سیصد و پنجاه هزار دستگاه رسید

پی تی کروزر در سطوح مختلف خود را برای طیف وسیعی از خریداران قابل دسترسی یافت. تا اواخر اسفند ماه سال 1384 شمسی برابر با اواسط ماه مارس سال 2006 میلادی، کرایسلر یک میلیونمین مدل خود را ساخت. زمانی که آخرین کرایسلر پی تی کروزر نیز کارخانه را ترک کرد و تولید در روز 18 تیر ماه در سال 1388 خورشیدی برابر با روز 9 ژوئیه در سال 2009 میلادی، به پایان رسید، تولید جهانی به بیش از یک ملیون و سیصد و پنجاه هزار دستگاه رسید.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *