قطعات خودرو

تاریخ خودرو : افسانه شورلت کوروِت ملیونی شد

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

افسانه شورلت کوروِت ملیونی شد. تعداد دستگاه ­های تولید شده خودروی شورلت کوروِت (Chevrolet Corvette) در 11 تیر سال 1371  شمسی برابر با 2 ژوئیه 1992 میلادی، به یک­ملیون رسید. در این روز بود که خودروی شماره یک­ ملیون یا یک ملیونیم کوروت از خط ­مونتاژ کارخانه بولینگ ­گرین جنرال ­موتور در کنتاکی بیرون آمد. رنگ­ های به ­کار ­رفته در این دستگاه نیز کاملاً مشابه رنگ­ های به­ کار­ رفته در محصولات سال 1332 ش (1953 م) بود که دو روز پیش، 39 سالگی خود را جشن ­گرفته بودند و دارای فضای داخلی قرمز، نمای بیرونی سفید و یک قسمت رویه مشکی بودند. خودروی شماره یک ­ملیون یا یک ملیونیم دستگاه  خودروی شورلت کوروِت، هنوز هم دارای امضاهای کارگرانی است که در مونتاژ و ساخت آن فعالیت داشتند و بر روی خودرو امضاهایی برای یادگاری زدند.

دستگاه­های تولیدشده خودروی شورلت کوروِت

خودروی شماره یک­ ملیون از خط­ مونتاژ کارخانه بولینگ­ گرین جنرال ­موتور در کنتاکی بیرون آمد

افسانه شورلت کوروِت ملیونی شد. تعداد دستگاه ­های تولیدشده خودروی شورلت کوروِت (Chevrolet Corvette) در 11 تیر سال 1371  شمسی برابر با 2 ژوئیه 1992 میلادی، به یک ­ملیون رسید. در این روز بود که خودروی شماره یک ­ملیون یا یک ملیونیم دستگاه  خودروی شورلت کوروِت از خط­ مونتاژ کارخانه بولینگ­ گرین جنرال ­موتور در کنتاکی بیرون آمد. رنگ­ های به ­کار ­رفته در این دستگاه نیز کاملاً مشابه رنگ ­های به ­کار­ رفته در محصولات سال 1332 ش (1953 م) بود که دو روز پیش، 39 سالگی خود را جشن ­گرفته بودند و دارای فضای داخلی قرمز، نمای بیرونی سفید و یک قسمت رویه مشکی بودند.

امضاهای کارگران مونتاژ و ساخت

یک ملیونیم دستگاه  خودروی شورلت کوروِت، هنوز هم دارای امضاهای کارگرانی است که در مونتاژ و ساخت آن فعالیت داشتند

خودروی شماره یک ­ملیون یا یک ملیونیم دستگاه  خودروی شورلت کوروِت، هنوز هم دارای امضاهای کارگرانی است که در مونتاژ و ساخت آن فعالیت داشتند و هنگام خروج از از خط­ مونتاژ کارخانه بولینگ­ گرین جنرال ­موتور بر روی خودرو امضاهایی برای یادگاری زدند.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *