قطعات خودرو

تاریخ خودرو : بوید کودینگتون طراح و سازنده هات راد به دنیا آمد

بوید کودینگتون طراح و سازنده هات راد به دنیا آمد. بوید کودینگتون، طراح و سازنده هات راد آمریکایی، در روز 6 شهریور ماه در سال 1323 خورشیدی برابر با روز 28 آگوست در سال 1944 میلادی، به دنیا آمد. در اوایل دهه 20 زندگی خود به کالیفرنیای جنوبی نقل مکان کرد و در آنجا شبانه به عنوان ماشین‌کار در دیزنی لند مشغول به کار شد. هنگامی که او ساعت را تمام کرد، به دنبال اشتیاق واقعی خود بود: ساختن هات راد. سواری های منحصر به فردی که بوید کودینگتون ساخت، چشمان علاقه مندان را در سراسر جهان جلب کرد و محبوبیت او افزایش یافت. برای پاسخگویی به تقاضا برای آثار هنری خودرویش، او فروشگاه خود را با نام هات رادز بای بوید در سیپرس کالیفرنیا در سال 1356 ش (1977 م) افتتاح کرد.

بوید کودینگتون : طراح و سازنده هات راد

بوید کودینگتون به دنبال اشتیاق واقعی خود بود: ساختن هات راد

بوید کودینگتون طراح و سازنده هات راد به دنیا آمد. بوید کودینگتون (Boyd Coddington)، طراح و سازنده هات راد (Hot rod) آمریکایی، در روز 6 شهریور ماه در سال 1323 خورشیدی برابر با روز 28 آگوست در سال 1944 میلادی، به دنیا آمد. در اوایل دهه 20 زندگی خود به کالیفرنیای جنوبی نقل مکان کرد و در آنجا شبانه به عنوان ماشین‌کار در دیزنی لند (Disneyland) مشغول به کار شد. هنگامی که او ساعت را تمام کرد، به دنبال اشتیاق واقعی خود بود: ساختن هات راد.

سواری های منحصر به فرد

سواری هایی که بوید کودینگتون ساخت، علاقه مندان را در سراسر جهان جلب کرد

سواری های منحصر به فردی که بوید کودینگتون ساخت، چشمان علاقه مندان را در سراسر جهان جلب کرد و محبوبیت او افزایش یافت. برای پاسخگویی به تقاضا برای آثار هنری خودرویش، او فروشگاه خود را با نام هات رادز بای بوید (Hot Rods by Boyd) در سیپرس (Cypress) کالیفرنیا (California) در سال 1356 ش (1977 م) افتتاح کرد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *