قطعات خودرو

تاریخ خودرو : بی ام دبلیو و وسیله نقلیه پرنده

وسیله نقلیه پرنده بی ام دبلیو پرواز کرد. وسیله نقلیه ممکن است یک خودروی پرنده نباشد، اما کاری که بی ام دبلیو انجام می داد برای وسایل نقلیه هوابرد باورنکردنی است. در روز 20 آبان ماه در سال 1399 خورشیدی برابر با روز 10 نوامبر در سال 2020 میلادی، در ویدئویی از بی ام دبلیو، پیتر سالزمن، خلبان وینگسویت کاری را انجام می داد که هیچ انسانی تا به آنروز انجام نداده بود. پیتر سالزمن سطح جدیدی را برای پرواز تعیین می کرد. پس از سه سال تحقیق فشرده و آزمایش‌های بی‌شمار با همکاری بی ام دبلیو ای، سرانجام یک رویا به حقیقت پیوست. سالزمن دوران تازه ای را برای پرواز تعیین و تعریف کرد.

آغاز وسیله نقلیه پرنده برای پرواز بی ام دبلیو 

کاری که بی ام دبلیو انجام داد برای وسایل نقلیه هوابرد باورنکردنی است

وسیله نقلیه پرنده بی ام دبلیو پرواز کرد. وسیله نقلیه ممکن است یک خودروی پرنده نباشد، اما کاری که بی ام دبلیو (BMW) انجام می داد برای وسایل نقلیه هوابرد باورنکردنی است. در روز 20 آبان ماه در سال 1399 خورشیدی برابر با روز 10 نوامبر در سال 2020 میلادی، در ویدئویی از بی ام دبلیو، پیتر سالزمن (Peter Salzmann)، خلبان وینگسویت (Wingsuit) کاری را انجام می داد که هیچ انسانی تا به آنروز انجام نداده بود.

رویای تازه برای دورانی مدرن

پیتر سالزمن سطح جدیدی را برای پرواز تعیین کرد

پیتر سالزمن سطح جدیدی را برای پرواز تعیین می کرد. پس از سه سال تحقیق فشرده و آزمایش‌های بی‌شمار با همکاری بی ام دبلیو ای (BMW i)، سرانجام یک رویا به حقیقت پیوست. سالزمن دوران تازه ای را برای پرواز تعیین و تعریف کرد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *