قطعات خودرو

تاریخ خودرو : تولد کریس جیکوبز مجری محبوب برنامه های خودرو محور تلویزیونی

کریس جیکوبز (Chris Jacobs) مجری محبوب برنامه های خودرو محور تلویزیونی، هر سال در روز 10 بهمن ماه در سال 1348 خورشیدی برابر با روز 30 ژانویه در سال 1970 میلادی، تولد خود را جشن می گیرد. رزومه کریس جیکوبز که به همراه چیپ فوس (Chip Foose) به عنوان یکی از مجریان برنامه اورهاولین (Overhaulin) شناخته می شود، برای هر مرد یا زن عشق خودرویی رشک برانگیز است.

آغاز راه مجری بی مانند

رزومه کریس جیکوبز برای هر مرد یا زن عشق خودرویی رشک برانگیز است.

کریس جیکوبز (Chris Jacobs) مجری چندین برنامه تلویزیونی خودرو، هر سال در روز 10 بهمن ماه در سال 1348 خورشیدی برابر با روز 30 ژانویه در سال 1970 میلادی، تولد خود را جشن می گیرد. رزومه کریس جیکوبز که به همراه چیپ فوس (Chip Foose) به عنوان یکی از مجریان برنامه اورهاولین (Overhaulin) شناخته می شود، برای هر مرد یا زن عشق خودرویی رشک برانگیز است.

کارشناس حقوق و عشق سرعت

کریس جیکوبز موفق شد که در مرکز حقوقی کانون وکلای ایالتی کالیفرنیا پذیرفته گردد

اما کریس جیکوبز این مرد اهل شیکاگولند، پیش از اینکه در کانون توجه قرار بگیرد، ابتدا در دانشکده حقوق شرکت کرد و در نهایت در سال 1374 ش (1995 م) موفق شد که در مرکز حقوقی کانون وکلای ایالتی کالیفرنیا (The State Bar of California) پذیرفته گردد. در همان زمان شغل و حرفه جیکوبز در جلوی دوربین نیز شروع به اوج گرفتن کرد.

اوج گیری مجری محبوب در تلویزیون

کانال تی ال سی کریس جیکوبز برای میزبانی و اجرای مشترک برنامه اورهاولین  استفاده کرد

در اوایل دهه 1380 ش (دهه 2000 م) کریس جیکوبز در چندین فیلم سینمایی و سریال تلویزیون نقش هایی را ایفا کرد، از جمله نقش مهمان در سریال «دو مرد و نصفی» (Two and a Half Men) . سپس در سال1383 ش (2004 م) کانال تی ال سی (TLC)، کریس جیکوبز برای میزبانی و اجرای مشترک برنامه اورهاولین (Overhaulin) استفاده کرد.

کریس جیکوبز : مجری توانا برای هر برنامه ای

جیکوبز به عنوان مجری مشترک برنامه «خانواده طولانی گمشده»  کانال تی ال سی شروع به کار کرد

هنگامی که برنامه اورهاولین در نخستین وقفه خود به پایان رسید، کریس جیکوبز در برنامه «خودمانی» (The Insider) مجری شد و سپس برای برنامه «سرگرمی امشب» Entertainment Tonight نیز مجری شد. زمانی که در سال 1391 ش (2012 م) برنامه اورهاولین بازگشت و دوباره شروع شد، کریس جیکوبز باز دوباره روی صندلی رانندگی آن برنامه پرید. در طول اجرای دوم برنامه اورهاولین، جیکوبز همچنان مجری شبکه ان اف ال (NFL) و نیز بسیاری از رویدادهای ویژه کانال دیسکاوری بود. در سال 1393 ش (2014 م) نخستین بار حراج خودروهای کلکسیونی بارت-جکسون (Barrett-Jackson) را انجام داد و سال بعد به عنوان مجری مشترک برنامه «خانواده طولانی گمشده» (Long Lost Family) کانال تی ال سی شروع به کار کرد.

یک واقعیت کمتر شناخته شده

کریس جیکوبز همچنان در دنیای سرگرمی های مربوط به صنعت خودرو مشغول به کار است

یک واقعیت کمتر شناخته شده نیز وجود دارد و آن این است که کریس جیکوبز همچنین در فیلمبرداری برای قسمت پایلوت در سریال «جوخه گاراژ» (Garage Squad) شرکت داشته که قبلاً پخش نشده است. «جوخه گاراژ» اخیراً فصل هشتم خود را نیز به پایان رسانده است. کریس جیکوبز همچنان در دنیای سرگرمی های مربوط به صنعت خودرو مشغول به کار است، اما طبق گفته اینستاگرامش، او بسیار مشتاق است تا نخستین فرزندش از ونسا گارسیا (Vanessa Garcia) نامزدش را در ماه های آینده ملاقات کند.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *