قطعات خودرو

تاریخ خودرو : جنرال موتورز کادیلاک را خرید

جنرال موتورز کادیلاک را خرید. هنگامی که شرکت جنرال موتورز شرکت کادیلاک را در روز 7 مرداد ماه در سال 1288 خورشیدی برابر با روز 29 ژوئیه در سال 1909 میلادی، به قیمت چهار و نیم میلیون دلار برای جنرال موتورز خرید، کادیلاک پیش از این پرفروش ترین خودروهای لوکس در ایالات متحده بود. تاریخچه کادیلاک با شکست دومین تلاش هنری فورد در راه اندازی یک شرکت خودروسازی آغاز می شود. زمانی که مهندس دیترویت، هنری لیلند، توسط سرمایه‌گذاران سابق فورد برای ارزیابی امکانات و تجهیزات آن‌ها تماس گرفت، هنری لیلند در عوض مردان را متقاعد کرد که به برنامه‌های خود برای ساخت یک شرکت خودروسازی ادامه دهند. با گذشت سالها، سرانجام سران شرکت متقاعد شدند که کادیلاک را بفروشند، معامله انجام شد و جنرال موتورز آن را خرید. 

پرفروش ترین خودروی لوکس

کادیلاک پیش از این پرفروش ترین خودروهای لوکس در ایالات متحده بود

جنرال موتورز کادیلاک را خرید. هنگامی که شرکت جنرال موتورز (General Motors) یا جی ام (GM) شرکت کادیلاک (Cadillac) را در روز 7 مرداد ماه در سال 1288 خورشیدی برابر با روز 29 ژوئیه در سال 1909 میلادی، به قیمت چهار و نیم میلیون دلار برای جنرال موتورز خرید، کادیلاک پیش از این پرفروش ترین خودروهای لوکس در ایالات متحده بود.

شکست هنری فورد

سرانجام سران شرکت متقاعد شدند که کادیلاک را بفروشند و جنرال موتورز کادیلاک را خرید

تاریخچه کادیلاک با شکست دومین تلاش هنری فورد (Henry Ford) در راه اندازی یک شرکت خودروسازی آغاز می شود. زمانی که مهندس دیترویت، هنری لیلند (Henry Leland)، توسط سرمایه‌گذاران سابق فورد (Ford) برای ارزیابی امکانات و تجهیزات آن‌ها تماس گرفت، هنری لیلند در عوض مردان را متقاعد کرد که به برنامه‌های خود برای ساخت یک شرکت خودروسازی ادامه دهند. با گذشت سالها، سرانجام سران شرکت متقاعد شدند که کادیلاک را بفروشند، معامله انجام شد و جنرال موتورز آن را خرید. پس از فروش کادیلاک به نوعی دوباره شکوفا شد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *