قطعات خودرو

تاریخ خودرو : خودروی پاکارد کارخانه دیترویت را ترک کرد

خودروی پاکارد کارخانه دیترویت را ترک کرد. در روز 4 تیر ماه در سال 1335 خورشیدی برابر با روز 25 ژوئن در سال 1956 میلادی، آخرین خودروی پاکارد از خط مونتاژ دیترویت خارج شد، اگرچه این نام از سال 1337 ش (1958 م) در استودبیکر دوباره به ­کار گرفته شد. گفته می ­شود در سال 1277 ش (1899 م) پاكارد، نخستین خودروی خود را که اتومبیلی تک سیلندر بود، ساخت. پاکارد تا زمان جنگ ­جهانی­ دوم همچنان به­ عنوان برترین خودروساز لوكس در ایالات ­متحده آمریکا باقی ­ماند و با ارائه مجموعه ای متنوع ­تر از خودروهای لوکس نسبت به­ رقبای خود، همچنان پیشتاز و پایدار ماند. در سال 1329 ش (1950 م) فروش پاكارد شروع به کاهش کرد. پس از ادغام امیدوار­کننده با استودبیکر، هیئت­ مدیره فرآیند ساخت خودروها را بسیار گران ارزیابی کردند. کمی بعد در سال 1335 ش (1956 م) رئیس شرکت جدید، تصمیم گرفت به ­تولید پاكارد در کارخانه دیترویت پایان دهد. با این­ وجود­ برخی از مدیران که ارزش برند پاكارد را می ­دانستند، به ­امید ایجاد درآمد کافی برای تولید مجدد نوع لوکس پاكارد در آینده ­ای نزدیک، همچنان به­ استفاده دوباره از نام پاكارد در استودبیکر روی خوش نشان دادند اما این طرح نیز ناموفق شد.

آغاز خودروی لوکس : پاکارد

نخستین خودروی پاكارد اتومبیلی تک سیلندر بود

خودروی پاکارد کارخانه دیترویت را ترک کرد. در روز 4 تیر ماه در سال 1335 خورشیدی برابر با روز 25 ژوئن در سال 1956 میلادی، آخرین خودروی پاکارد (Packard) واقعی از خط مونتاژ دیترویت خارج شد، اگرچه این نام از سال 1337 ش (1958 م) در استودبیکر (Studebaker) دوباره به­ کار گرفته شد. گفته می ­شود در سال 1277 ش (1899 م) پاكارد، نخستین خودروی خود را که اتومبیلی تک سیلندر بود، ساخت.

جنگ ­جهانی­ دوم و پاکارد 

پاکارد تا زمان جنگ ­جهانی­ دوم به­ عنوان برترین خودروساز لوكس در ایالات ­متحده آمریکا باقی ­ماند

پاکارد تا زمان جنگ ­جهانی­ دوم همچنان به­ عنوان برترین خودروساز لوكس در ایالات ­متحده آمریکا باقی ­ماند و با ارائه مجموعه ای متنوع ­تر از خودروهای لوکس نسبت به­ رقبای خود، همچنان پیشتاز و پایدار ماند. در سال 1329 ش (1950 م) فروش پاكارد شروع به کاهش کرد.

ادغام امیدوار­کننده با پایانی تلخ

برخی از مدیران که ارزش برند پاكارد را می ­دانستند به­ استفاده از نام پاكارد روی خوش نشان دادند

پس از ادغام امیدوار­کننده با استودبیکر، هیئت­ مدیره فرآیند ساخت خودروها را بسیار گران ارزیابی کردند. کمی بعد در سال 1335 ش (1956 م) رئیس شرکت جدید، تصمیم گرفت به ­تولید پاكارد در کارخانه دیترویت پایان دهد. با این­ وجود­ برخی از مدیران که ارزش برند پاكارد را می ­دانستند، به ­امید ایجاد درآمد کافی برای تولید مجدد نوع لوکس پاكارد در آینده ­ای نزدیک، همچنان به­ استفاده دوباره از نام پاكارد در استودبیکر روی خوش نشان دادند اما این طرح نیز ناموفق شد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *