قطعات خودرو

تاریخ خودرو : دیسوتو تاسیس شد

دیسوتو تاسیس شد. والتر کرایسلر دیسوتو را در روز 13 مرداد ماه در سال 1307 خورشیدی برابر با روز 4 آگوست در سال 1928 میلادی،تأسیس کرد، که شرکت کرایسلر یک خط خودرو را با هدف بازار خودرو با قیمت متوسط ​​ارائه کرد. برنامه این بود که این برند در مقابل اولدزموبیل، ویلیس، استودبیکر  و دیگر خودروهای با ارزش مشابه قرار بگیرد. کرایسلر به زودی دست به دستکاری های مختلفی زد تا کل خط تولید خود را سودآور کند. خودروی دیسوتو یک سال نخست، عملکرد فروشی قدرتمندی داشت و هشتاد و یک هزار و شصت و پنج دستگاه خودرو در سال 1308 ش (1929 م) فروخت. این رکورد بیشترین فروش خودرو را برای یک مدل جدید خودرو، در طی سیصد و شصت و پنج روز شکست. روزهای خوب دوام نخواهند داشت. سال 1337 ش (1958 م) نخستین نشانه ها که دیسوتو ممکن است دوام نیاورد آشکار شد، به ویژه پس از ثبت افت شصت درصدی میزان فروش نسبت به فروش سال 1336 ش (1957 م). عوامل دیگری نیز در بسته شدن نابهنگام دیسوتو نقش داشتند.

آغاز دیسوتو

کرایسلر به زودی دست به کارهای مختلفی زد تا کل خط تولید خود را سودآور کند

دیسوتو تاسیس شد. والتر کرایسلر (Walter Chrysler) دیسوتو (DeSoto) را در روز 13 مرداد ماه در سال 1307 خورشیدی برابر با روز 4 آگوست در سال 1928 میلادی،تأسیس کرد، که شرکت کرایسلر (Chrysler Corporation) یک خط خودرو را با هدف بازار خودرو با قیمت متوسط ​​ارائه کرد. برنامه این بود که این برند در مقابل اولدزموبیل (Oldsmobile)، ویلیس (Willys)، استودبیکر (Studebaker) و دیگر خودروهای با ارزش مشابه قرار بگیرد. کرایسلر به زودی دست به دستکاری های مختلفی زد تا کل خط تولید خود را سودآور کند.

رکورد بیشترین فروش خودرو

خودروی دیسوتو یک سال نخست، عملکرد فروشی قدرتمندی داشت

خودروی دیسوتو یک سال نخست، عملکرد فروشی قدرتمندی داشت و هشتاد و یک هزار و شصت و پنج دستگاه خودرو در سال 1308 ش (1929 م) فروخت. این رکورد بیشترین فروش خودرو را برای یک مدل جدید خودرو، در طی سیصد و شصت و پنج روز شکست.

پایان نزدیک است

روزهای خوب برای دیسوتو دوام نخواهند داشت

روزهای خوب برای دیسوتو دوام نخواهند داشت. سال 1337 ش (1958 م) نخستین نشانه ها که دیسوتو ممکن است دوام نیاورد آشکار شد، به ویژه پس از ثبت افت شصت درصدی میزان فروش نسبت به فروش سال 1336 ش (1957 م). عوامل دیگری نیز در بسته شدن نابهنگام دیسوتو نقش داشتند.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *