قطعات خودرو

تاریخ خودرو : رویداد مطبوعاتی خودروی ادسل

رویداد مطبوعاتی خودروی ادسل برگزار شد. در حالی که بیشتر افراد ترجیح می‌دهند با صدای بلند بیرون بروند، ادسل خط تولید خودروهای جدید فورد با قیمت متوسط، کارها را کمی معکوس انجام داد. در روز 5 شهریور ماه در سال 1336 خورشیدی برابر با روز 27 آگوست در سال 1957 میلادی، روزنامه نگاران خودرو برای معرفی خودروی جدید به دیربورن دعوت شدند. چیزی که آنها به دست آوردند، نمایشی بود بر خلاف هر معرفی خودرویی که پیش از آن بود. یک نمایش بدلکاری کامل انجام شد که توانایی‌های خودرو را که اکثر مردم هرگز به آن نیاز نخواهند داشت نشان داد. در پایان این رویداد به تعدادی از خبرنگاران یک دستگاه خودروی ادسل پیسر سبز و سفید برای رانندگی به خانه و ارزیابی داده شد. روزنامه‌نگاران از سراسر ایالات متحده آمریکا آمده بودند، بنابراین مقدار زیادی راندن طولانی برای انجام دادن داشتند. فلوید کلایمر، یکی از نویسندگان خودرو، در وایومینگ دچار حادثه شد. فورد خودرو را برای او جایگزین کرد و کلایمر، در هیچ گزارش منتشر شده به این حادثه اشاره نکرد.

رویداد مطبوعاتی خودروی ادسل : خودروی جدید

نمایش بدلکاری کامل انجام شد که توانایی‌های خودرو را نشان داد

رویداد مطبوعاتی خودروی ادسل برگزار شد. در حالی که بیشتر افراد ترجیح می‌دهند با صدای بلند بیرون بروند، ادسل (Edsel) خط تولید خودروهای جدید فورد (Ford) با قیمت متوسط، کارها را کمی معکوس انجام داد. در روز 5 شهریور ماه در سال 1336 خورشیدی برابر با روز 27 آگوست در سال 1957 میلادی، روزنامه نگاران خودرو برای معرفی خودروی جدید به دیربورن (Dearborn) دعوت شدند. چیزی که آنها به دست آوردند، نمایشی بود بر خلاف هر معرفی خودرویی که پیش از آن بود. یک نمایش بدلکاری کامل انجام شد که توانایی‌های خودرو را که اکثر مردم هرگز به آن نیاز نخواهند داشت نشان داد.

.

خودروی ادسل پیسر

در پایان این رویداد به تعدادی از خبرنگاران یک دستگاه خودروی ادسل پیسر برای رانندگی به خانه و ارزیابی داده شد

در پایان این رویداد به تعدادی از خبرنگاران یک دستگاه خودروی ادسل پیسر (Edsel Pacer) سبز و سفید برای رانندگی به خانه و ارزیابی داده شد. روزنامه‌نگاران از سراسر ایالات متحده آمریکا آمده بودند، بنابراین مقدار زیادی راندن طولانی برای انجام دادن داشتند. فلوید کلایمر (Floyd Clymer)، یکی از نویسندگان خودرو، در وایومینگ (Wyoming) دچار حادثه شد. فورد خودرو را برای او جایگزین کرد و کلایمر، در هیچ گزارش منتشر شده به این حادثه اشاره نکرد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *