قطعات خودرو

تاریخ خودرو : فورد موستانگ به فروش می رسد

فورد موستانگ به فروش می رسد. در نمایشگاه خودروی نیویورک در روز 28 فروردین ماه در سال 1343 خورشیدی برابر با روز 17 آوریل در سال 1964 میلادی، شما در میان جمعیت بزرگی هستید که برای شنیدن یک اعلامیه عظیم هنری فورد دوم، نوه هنری فورد، جمع شده‌اند. هنری فورد دوم سخنان خود را آغاز می کند و بادکنکی از انتظار را هوا می کند. انقلابی در خودروها در آستانه شکوفایی بود. بمبی بر صنعت خودرو انداخته شد و خودروهای اسپورت آمریکایی را در کانون توجه قرار داد، نوری که پیش از این فقط بر روی خودروهای اروپایی ها می درخشید. فورد موستانگ اینجاست. تقریباً بیست و دو هزار دستگاه خودروی فورد موستانگ در روز نخست در بازار فروخته شد. در طی هجده ماه، بیش از یک ملیون دستگاه خودروی فورد موستانگ در خیابان های سراسر جهان قرار گرفته بودند. بخش بزرگی از ارقام فروش فوق‌العاده به قیمت اولیه پایین خودرو مربوط بود که فقط دو هزار و سیصد و شصت و هشت دلار بود.

هنری فورد دوم : آغاز دوباره تاریخ به سبک پدربزرگ

هنری فورد دوم سخنان خود را آغاز می کند و بادکنکی از انتظار را هوا می کند

فورد موستانگ به فروش می رسد. خود را در نمایشگاه خودروی نیویورک در روز 28 فروردین ماه در سال 1343 خورشیدی برابر با روز 17 آوریل در سال 1964 میلادی، تصور کنید. شما در میان جمعیت بزرگی هستید که برای شنیدن یک اعلامیه عظیم هنری فورد دوم (Henry Ford II)، نوه هنری فورد (Henry Ford)، جمع شده‌اند. هنری فورد دوم سخنان خود را آغاز می کند و بادکنکی از انتظار را هوا می کند.

فورد موستانگ : بمبی در صنعت خودرو

انقلاب خودروها در آستانه شکوفایی بود

سپس پرده می افتد و واو!! شما چشمان خود را به یک خودرو کاملاً جدید می دوزید! انقلابی در خودروها در آستانه شکوفایی بود. بمبی بر صنعت خودرو انداخته شد و خودروهای اسپورت آمریکایی را در کانون توجه قرار داد، نوری که پیش از این فقط بر روی خودروهای اروپایی ها می درخشید. فورد موستانگ (Ford Mustang) اینجاست.

یک ملیون دستگاه فورد موستانگ

بیست و دو هزار دستگاه خودروی فورد موستانگ در روز نخست در بازار فروخته شد

درست در همان روزی که این خودرو در نمایشگاه عرضه شد، فروشندگان شروع به فروش آن به عموم مردم کردند. تقریباً بیست و دو هزار دستگاه خودروی فورد موستانگ در روز نخست در بازار فروخته شد. در طی هجده ماه، بیش از یک ملیون دستگاه خودروی فورد موستانگ در خیابان های سراسر جهان قرار گرفته بودند.

غافلگیری شگفت

بخش بزرگی از ارقام فروش فوق‌العاده مربوط به قیمت پایین خودرو بود

فورد (Ford) امیدوار بود که تنها صد هزار دستگاه در سال نخست تولید خودروی فورد موستانگ بفروشد، بنابراین موفقیت بزرگ آن یک غافلگیری شگفت بود. بخش بزرگی از ارقام فروش فوق‌العاده به قیمت اولیه پایین خودرو مربوط بود که فقط دو هزار و سیصد و شصت و هشت دلار بود، یعنی برابر با حدود هجده هزار دلار امروزی.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *