قطعات خودرو

تاریخ خودرو : فونتی فلاک، پیشگام نسکار متولد شد

خبری جالب : فونتی فلاک، پیشگام نسکار متولد شد. ترومن فونتلو «فونتی» فلاک (Truman Fontello “Fonty” Flock)، برادر پیشگامان نسکار تیم فلاک (Tim Flock)، باب فلاک (Bob Flock)، و دومین زن راننده ناسکار اتل موبلی (Ethel Mobley)، در روز 1 فروردین ماه در سال 1299 خورشیدی برابر با روز 21 مارس در سال 1920  میلادی، به دنیا آمد. فونتی فلاک در ردیف خواهر و برادرهایش که به خانواده فلاک مشهور بودند، قرار گرفت و در مراحل اولیه مسابقه تازه تاسیس به یک برنده بزرگ تبدیل شد. فلاک و خواهر و برادرش در آلاباما (Alabama) بزرگ شدند و مانند بسیاری از همتایان اولیه خود در مسابقه نسکار (NASCAR)، مهارت‌های مسابقه‌ای را در حین رانندگی در شهر، افزایش دادند. کار فونتی فلاک در پیست در سال 1319 ش (1940 م) در یک مسابقه 100 مایلی در آتلانتا (Atlanta) آغاز شد. فونتی فلاک کار موفقیت آمیز خود را پس از کسب نوزده پیروزی و به دست آوردن هشتاد و سه رتبه برتر در مسابقات به پایان رساند.

آغاز یک برنده : فونتی فلاک، پیشگام نسکار

فونتی فلاک در ردیف خواهر و برادرهایش که به خانواده فلاک مشهور بودند، قرار گرفت

خبری جالب : فونتی فلاک، پیشگام نسکار متولد شد. ترومن فونتلو «فونتی» فلاک (Truman Fontello “Fonty” Flock)، برادر پیشگامان نسکار تیم فلاک (Tim Flock)، باب فلاک (Bob Flock)، و دومین زن راننده ناسکار اتل موبلی (Ethel Mobley)، در روز 1 فروردین ماه در سال 1299 خورشیدی برابر با روز 21 مارس در سال 1920  میلادی، به دنیا آمد. فونتی فلاک در ردیف خواهر و برادرهایش که به خانواده فلاک مشهور بودند، قرار گرفت و در مراحل اولیه مسابقه تازه تاسیس به یک برنده بزرگ تبدیل شد.

راز فلاک ها : رانندگان نسکار

عمداً به دنبال کلانتر می گشتم و او را وادار می کردم که مرا تعقیب کند

فونتی فلاک و خواهر و برادرش در آلاباما (Alabama) بزرگ شدند و مانند بسیاری از همتایان اولیه خود در مسابقه نسکار (NASCAR)، مهارت‌های مسابقه‌ای را در حین رانندگی در شهر، افزایش دادند. کار فونتی فلاک در پیست در سال 1319 ش (1940 م) در یک مسابقه 100 مایلی در آتلانتا (Atlanta) آغاز شد.

 

پایانی تلخ برای قهرمان نسکار

فونتی فلاک کار موفقیت آمیز خود را پس از کسب نوزده پیروزی و به دست آوردن هشتاد و سه رتبه برتر در مسابقات به پایان رساند

فونتی فلاک پس از تصادفی که در سال 1336 ش (1957 م) منجر به کشته شدن یک همکار و دوستش شد، بازنشسته شد. فونتی فلاک کار موفقیت آمیز خود را پس از کسب نوزده پیروزی و به دست آوردن هشتاد و سه رتبه برتر در مسابقات به پایان رساند.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *