قطعات خودرو

تاریخ خودرو : نخستین سرقت خودرو در شهر لس آنجلس ثبت شد

نخستین سرقت خودرو در شهر لس آنجلس ثبت شد. منطقه بزرگ لس آنجلس مدت هاست که بستر گرمی برای سرقت خودرو بوده است. تعقیب و گریزهای وحشیانه پلیس که اخبار عصر را پر می کند، اکنون مانند دهه 1360 ش / دهه 1980 م، رایج است. این همه از کی شروع شد؟ خب، نزدیک به صد و بیست سال طول کشیده است تا سرقت خودرو در شهر فرشتگان بسیار شایع شود. در واقع، نخستین سرقت خودرو گزارش شده در لس آنجلس در روز 25 آبان ماه در سال 1283 خورشیدی برابر با روز 16 نوامبر در سال 1904 میلادی، رخ داد. خودروی دزدیده شده، یک خودروی وایت استیم، درست بعد از نیمه شب برداشته شد. از آن شب سرنوشت ساز، سرقت خودرو در لس آنجلس به نزدیک به سی هزار مورد در سال افزایش یافته است. دزدی البته در زمانی رخ داد که خودروها تقریبا در حد صفر مجهز به تجهیزات ضد سرقت بودند. بیشتر خودروها حتی درب نداشتند، چه رسد به سقف. 

آغاز سرقت خودرو در لس آنجلس

لس آنجلس مدت هاست که بستری برای سرقت خودرو است

نخستین سرقت خودرو در شهر لس آنجلس ثبت شد. منطقه بزرگ لس آنجلس مدت هاست که بستر گرمی برای سرقت خودرو بوده است. تعقیب و گریزهای وحشیانه پلیس که اخبار عصر را پر می کند، اکنون مانند دهه 1360 ش / دهه 1980 م، رایج است. این همه از کی شروع شد؟ خب، نزدیک به صد و بیست سال طول کشیده است تا سرقت خودرو در شهر فرشتگان بسیار شایع شود. در واقع، نخستین سرقت خودرو گزارش شده در لس آنجلس در روز 25 آبان ماه در سال 1283 خورشیدی برابر با روز 16 نوامبر در سال 1904 میلادی، رخ داد.

مشخصات خودروی دزدیده شده

ودروی وایت استیم، درست بعد از نیمه شب سرقت شد

خودروی دزدیده شده، یک خودروی وایت استیم (White steam)، درست بعد از نیمه شب برداشته و سرقت شد. از آن شب سرنوشت ساز، سرقت خودرو در لس آنجلس به نزدیک به سی هزار مورد در سال افزایش یافته است. دزدی البته در زمانی رخ داد که خودروها تقریبا در حد صفر مجهز به تجهیزات ضد سرقت بودند. در آن زمان، بیشتر خودروها حتی درب نداشتند، چه رسد به سقف.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *