قطعات خودرو

تاریخ خودرو : نسکار تاسیس شده است

ریشه های ناسکار (NASCAR) را می توان در فروشندگان مشروبات قاچاق دوران ممنوعیت در آمریکا بررسی کرد. رانندگانی که الکل های غیرقانونی را تحویل خریداران دادند، به خودروهایی سریع نیاز داشتند که با آن از چنگ خودروهای پلیس بگریزند. بنابراین آنها خودروها و وسایل نقلیه خود را برای دستیابی به قدرت بیشتر با دست زدن به آنها تنظیم می کردند. پس از دوران ممنوعیت، این رانندگان همچنان به خودروهایی پر سرعت نیاز داشتند. آنها مسابقات سرعت را سازماندهی کردند تا بتوانند خودرو های خود را به آزمون مسابقات تست کنند. در بسیاری از موارد برای امیدی بود که به آوردن جایزه نقدی به خانه داشتند. با تلاش آنها نسکار تاسیس شد.

ریشه های نسکار

ریشه های نسکار  را می توان در فروشندگان مشروبات قاچاق دوران ممنوعیت در آمریکا جستجو کرد

ریشه های نسکار (NASCAR) را می توان در فروشندگان مشروبات قاچاق دوران ممنوعیت در آمریکا جستجو کرد. رانندگانی که الکل های غیرقانونی را تحویل خریداران دادند، به خودروهایی سریع نیاز داشتند که با آن از چنگ خودروهای پلیس بگریزند. بنابراین آنها خودروها و وسایل نقلیه خود را برای دستیابی به قدرت بیشتر با دست زدن به آنها تنظیم می کردند.

ادامه کار رانندگان قاچاق

آنها مسابقات سرعت را سازماندهی کردند تا بتوانند قدرت و سرعت خودرو های خود را در مسابقات تست کنند

پس از دوران ممنوعیت، این رانندگان همچنان به خودروهایی پر سرعت نیاز داشتند. آنها مسابقات سرعت را سازماندهی کردند تا بتوانند قدرت و سرعت خودرو های خود را در آزمون مسابقات تست کنند. در بسیاری از موارد برای امیدی بود که به آوردن جایزه نقدی به خانه داشتند. با تلاش آنها نسکار تاسیس شد.

مسابقه دهنده بزرگ، ویلیام فرانس

همان طور که فرانس می خواست استاندارد قوانین مسابقات، برنامه های مسابقه و سیستم امتیازدهی تعیین شد

مکانیک ساحل دیتونا و مسابقه دهنده بزرگ، ویلیام “بیل” فرانس (William “Bill” France) معروف به بیگ بیل یا بیگ بزرگ (Big Bill) صحنه مسابقات را بسیار دوست داشت. همان طور که فرانس می خواست تا ببیند استاندارد قوانین مسابقات، برنامه های مسابقه و سیستم امتیازدهی تعیین شد. برای آنچه که به عنوان مسابقه خودرو دستکاری شده شناخته شده بود.

اغاز نسکار : رویای هر خودرو

بیگ بزرگ شروع به صحبت با رانندگان و طرفداران با نفوذ کرد تا یک سازمان حاکم بر مسابقات را ایجاد کند

بیگ بزرگ شروع به صحبت با رانندگان مسابقه دهنده و ترویج کنندگان و طرفداران با نفوذ کرد تا یک سازمان حاکم بر مسابقات را ایجاد کند. یعنی همان امری که در حال حاضر در سراسر ایالات منحده آمریکا اتفاق می افتد. ویلیام فرانس، با کمک چند راننده دیگر، در روز 1 اسفند ماه در سال 1326 خورشیدی برابر با روز 21 فوریه در سال 1948 میلادی، مسابقات نسکار را تاسیس کردند.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *