قطعات خودرو

تاریخ خودرو : نیکولا رومئو مالک آلفا رومئو

نیکولا رومئو مالک آلفا رومئو درگذشت. نیکولا رومئو مالک آلفا رومئو درگذشت. در سال 1290 ش (1911 م) نیکولا رومئو ایتالیایی شرکتی را تأسیس کرد که ماشین‌های معدن کاری را تولید می‌کرد به نام شرکت اینگ نیکولا رومئو ای این شرکت نسبتاً سریع موفق شد. این امر به رومئو اجازه داد تا سرمایه گذاری های کارآفرینی بیشتری انجام دهد. در سال 1294 ش (1915 م) نیکولا رومئو اکثریت سهام انونما لومباردا فابریکا اتوموبیلی مستقر در میلان را خریداری کرد و سه سال بعد به طور کامل مالک آن شد. پس از تصاحب مالکیت، او نام را به انونما لومباردا فابریکا اتوموبیلی رومئو تغییر داد. سرانجام در گذشت سالها، مجموعه ای از سرمایه گذاری های ضعیف توسط رومئو تقریباً منجر به ورشکستگی و انحلال شرکت شد. در سال 1306 ش (1927 م) هیئت مدیره از رومئو خواست تا آنجا را ترک کند، که او با آن موافقت کرد. با این وجود، مدیر عامل جدید پاسکواله گالو، از رومئو خواست به عنوان رئیس باقی بماند. او این کار را به مدت یک سال انجام داد و در سال 1307 ش (1928 م) شرکت را ترک کرد. یک دهه بعد، در روز 24 مرداد ماه در سال 1317 خورشیدی برابر با روز 15 آگوست در سال 1938 میلادی، رومئو در سن شصت و دو سالگی درگذشت.

آغاز نیکولا رومئو

رومئو سرمایه گذاری های بیشتری در زمینه کارآفرینی انجام داد

نیکولا رومئو مالک آلفا رومئو درگذشت. در سال 1290 ش (1911 م) نیکولا رومئو (Nicola Romeo) ایتالیایی شرکتی را تأسیس کرد که ماشین‌های معدن کاری را تولید می‌کرد به نام شرکت اینگ نیکولا رومئو ای (Ing. Nicola Romeo e) این شرکت نسبتاً سریع موفق شد. این امر به رومئو اجازه داد تا سرمایه گذاری های کارآفرینی بیشتری انجام دهد. در سال 1294 ش (1915 م) نیکولا رومئو اکثریت سهام انونما لومباردا فابریکا اتوموبیلی (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili) یا ای.ال.اف.ای (A.L.F.A) مستقر در میلان (Milan) را خریداری کرد و سه سال بعد به طور کامل مالک آن شد. پس از تصاحب مالکیت، او نام را به انونما لومباردا فابریکا اتوموبیلی رومئو (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili Romeo) تغییر داد.

مجموعه ای از سرمایه گذاری های ضعیف

سرمایه گذاری های ضعیف توسط رومئو تقریباً منجر به ورشکستگی و انحلال شرکت شد

سرانجام در گذشت سالها، مجموعه ای از سرمایه گذاری های ضعیف توسط رومئو تقریباً منجر به ورشکستگی و انحلال شرکت شد. در سال 1306 ش (1927 م) هیئت مدیره از رومئو خواست تا آنجا را ترک کند، که او با آن موافقت کرد. با این وجود، مدیر عامل جدید پاسکواله گالو (Pasquale Gallo)، از رومئو خواست به عنوان رئیس باقی بماند. او این کار را به مدت یک سال انجام داد و در سال 1307 ش (1928 م) شرکت را ترک کرد. یک دهه بعد، در روز 24 مرداد ماه در سال 1317 خورشیدی برابر با روز 15 آگوست در سال 1938 میلادی، رومئو در سن شصت و دو سالگی درگذشت.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *