قطعات خودرو

تاریخ خودرو : پایان خودروی دیسوتو فرارسید

پایان خودروی دیسوتو فرارسید. کمتر از یک هفته پس از اینکه کرایسلر داج برادرز را تصاحب کرد، خط جدید خود را با قیمت متوسط دیسوتو برای سال 1308 ش / 1929 م، معرفی کرد. این دو برند به کرایسلر دو برند برای مصرف‌کننده یکسان دادند که منجر به یک تلنگر از نظر قیمت‌ها شد. طرح اولیه، کرایسلر را در صدر قرار داده بود، پس از آن دیسوتو و سپس پلیموث به عنوان سواری سطح ابتدایی آنها قرار داشت. در حالی که این برند در اوایل دهه 1330 ش / دهه 1950 م، به موفقیت نسبی دست یافت، رکود اقتصادی در پایان این دهه تا حدی به تصمیم کرایسلر برای کاهش تولید دیسوتو منجر شد. اعلام سرنوشت ساز در روز 27 آبان ماه در سال 1339 خورشیدی برابر با روز 18 نوامبر در سال 1960 میلادی، صورت گرفت. آخرین دیسوتو  از خط مونتاژ در کارخانه کرایسلر در خیابان جفرسون خارج شد. آخرین مورد یک سقف سخت دو در مدل 1340 ش / 1961 م، با موتور هشت سیلندر بود که سه هزار و صد دلار قیمت داشت.

آغاز پایانی بر خودروی دیسوتو

طرح اولیه، کرایسلر را در صدر قرار داده بود، پس از آن دیسوتو و سپس پلیموث

پایان خودروی دیسوتو فرارسید. کمتر از یک هفته پس از اینکه کرایسلر (Chrysler) داج برادرز (Dodge Brothers) را تصاحب کرد، خط جدید خود را با قیمت متوسط دیسوتو (DeSoto) برای سال 1308 ش / 1929 م، معرفی کرد. این دو برند به کرایسلر دو برند برای مصرف‌کننده یکسان دادند که منجر به یک تلنگر از نظر قیمت‌ها شد. طرح اولیه، کرایسلر را در صدر قرار داده بود، پس از آن دیسوتو و سپس پلیموث (Plymouth) به عنوان سواری سطح ابتدایی آنها قرار داشت.

پایان راه برای دیسوتو

رکود اقتصادی به تصمیم کرایسلر برای کاهش تولید دیسوتو منجر شد

در حالی که این برند در اوایل دهه 1330 ش / دهه 1950 م، به موفقیت نسبی دست یافت، رکود اقتصادی در پایان این دهه تا حدی به تصمیم کرایسلر برای کاهش تولید دیسوتو منجر شد. اعلام سرنوشت ساز در روز 27 آبان ماه در سال 1339 خورشیدی برابر با روز 18 نوامبر در سال 1960 میلادی، صورت گرفت. آخرین دیسوتو  از خط مونتاژ در کارخانه کرایسلر در خیابان جفرسون (Jefferson Avenue) خارج شد. آخرین مورد یک سقف سخت دو در مدل 1340 ش / 1961 م، با موتور هشت سیلندر بود که سه هزار و صد دلار قیمت داشت.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *