قطعات خودرو

تاریخ خودرو : پرش نمادین دوک های هازارد

پرش نمادین دوک های هازارد انجام شد. در پردیس کالج آکسفورد در آلاباما، عوامل سریال «دوک‌های هازارد» از پرش نمادین ژنرال لی که در تیتراژ ابتدایی سریال در روز 20 آبان ماه در سال 1357 خورشیدی برابر با روز 11 نوامبر در سال 1978 میلادی، رخ می‌دهد، فیلمبرداری کردند. رویداد پرشی به طول 82 فوت (25 متر) با ارتفاع 16 فوت (4.87 متر)، از روی خودروی کروز کلانتر روسکو پی کولتران که داج چارجر نارنجی رنگ مدل 1348 ش / 1969 م، بود. البته، آنها چارجرهای بیشتری در استودیو داشتند. هماهنگ کننده بدلکاری برای نمایش تا جایی که می توانست خودروها را خرید. در آن زمان هیچ کمبودی وجود نداشت، زیرا کرایسلر در سال 1348 ش / 1969 م، حدود هشتاد و پنج هزار خودروی چارجر فروخت. خودروهایی که به هوا می پریدند اغلب صندوق عقبی پر از بتن دریافت می کردند تا از واژگونی آنها جلوگیری شود.

آغاز پرش خودرویی زیبا

رویداد نمادین پرشی به طول 82 فوت با ارتفاع 16 فوت، از روی خودروی داج چارجر نارنجی رنگ بود

پرش نمادین دوک های هازارد انجام شد. در پردیس کالج آکسفورد (Oxford College) در آلاباما، عوامل سریال «دوک‌های هازارد» (The Dukes of Hazzard) از پرش نمادین ژنرال لی (General Lee) که در تیتراژ ابتدایی سریال در روز 20 آبان ماه در سال 1357 خورشیدی برابر با روز 11 نوامبر در سال 1978 میلادی، رخ می‌دهد، فیلمبرداری کردند. رویداد پرشی به طول 82 فوت (25 متر) با ارتفاع 16 فوت (4.87 متر)، از روی خودروی کروز کلانتر روسکو پی کولتران (Rosco P. Coltrane) که داج چارجر (Dodge Charger) نارنجی رنگ مدل 1348 ش / 1969 م، بود.

پرواز خودروها

خودروهایی که به هوا می پریدند صندوق عقبی پر از بتن داشتند که از واژگونی آنها جلوگیری می کرد

البته، آنها چارجرهای بیشتری در استودیو داشتند. هماهنگ کننده بدلکاری برای نمایش تا جایی که می توانست خودروها را خرید. در آن زمان هیچ کمبودی وجود نداشت، زیرا کرایسلر (Chrysler) در سال 1348 ش / 1969 م، حدود هشتاد و پنج هزار خودروی چارجر فروخت. خودروهایی که به هوا می پریدند اغلب صندوق عقبی پر از بتن دریافت می کردند تا از واژگونی آنها جلوگیری شود.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *