قطعات خودرو

تاریخ خودرو : چارلی ویگینز، راننده سیاه پوست مسابقات اتومبیلرانی

چارلی ویگینز، راننده سیاه پوست مسابقات اتومبیلرانی به دنیا آمد. در زمان جنگ و صلح، به نظر می رسد که ورزش اغلب راهی برای گرد هم آوردن مردم است. چه المپیک، چه جام جهانی و چه مسابقات قهرمانی فرمول یک، مردم برای تشویق ستارگان کشورهایشان، مهم نیست که در دنیا چه اتفاقی می افتد، آماده می شوند. شوربختانه، برای چارلی ویگینز، متولد ایندیانا در روز 25 تیر ماه در سال 1276 خورشیدی برابر با روز 15 ژوئیه در سال 1897 میلادی، نژادپرستی استثنای قاعده به نظر می رسید. از آنجایی که او خود را یک راننده فوق العاده توانای ماشین های مسابقه  ای می دید، رنگ پوستش او را از شرکت در بسیاری از رویدادها باز می داشت.رنگ پوست چارلی ویگینز او را از شرکت در بسیاری از رویدادها باز می داشت که این امر در مورد مسابقه ایندیاناپولیس 500 نیز صادق بود، که فقط یک مسابقه سفیدپوست تلقی می شد. ویگینز بیان کرده بود که آن 500 مایل (804 کیلومتر) ایندیاناپولیس همان مسیرهایی بود که او بیشتر از همه می خواست رانندگی کند. علیرغم موانع نژادی که در برابر او قرار داشت، چارلی ویگینز به یکی از با افتخارترین رانندگانی تبدیل شد که بین جنگ های جهانی به پیست مسابقات رفت. در حالی که جام ها پشت سر هم به دست می آورد، چارلی ویگینز همچنان از حذف تبعیض نژادی در مسابقه دفاع می کرد، کاری که مدت ها پس از اینکه تصادفی شدید یک چشم و یک پای او را گرفت و به حرفه رانندگی اش پایان داد، به انجام آن ادامه می داد.  

آغاز چارلی ویگینز

مردم برای تشویق ستارگان کشورهایشان، آماده می شوند

چارلی ویگینز، راننده سیاه پوست مسابقات اتومبیلرانی به دنیا آمد. در زمان جنگ و صلح، به نظر می رسد که ورزش اغلب راهی برای گرد هم آوردن مردم است. چه المپیک، چه جام جهانی و چه مسابقات قهرمانی فرمول یک، مردم برای تشویق ستارگان کشورهایشان، مهم نیست که در دنیا چه اتفاقی می افتد، آماده می شوند. شوربختانه، برای چارلی ویگینز (Charlie Wiggins)، متولد ایندیانا در روز 25 تیر ماه در سال 1276 خورشیدی برابر با روز 15 ژوئیه در سال 1897 میلادی، نژادپرستی استثنای قاعده به نظر می رسید. از آنجایی که او خود را یک راننده فوق العاده توانای ماشین های مسابقه  ای می دید، رنگ پوستش او را از شرکت در بسیاری از رویدادها باز می داشت.

رنگ پوست چارلی ویگینز

رنگ پوست چارلی ویگینز او را از شرکت در بسیاری از رویدادها باز می داشت

رنگ پوست چارلی ویگینز او را از شرکت در بسیاری از رویدادها باز می داشت که این امر در مورد مسابقه ایندیاناپولیس 500 (Indianapolis 500) نیز صادق بود، که فقط یک مسابقه سفیدپوست تلقی می شد. ویگینز بیان کرده بود که آن 500 مایل (804 کیلومتر) ایندیاناپولیس همان مسیرهایی بود که او بیشتر از همه می خواست رانندگی کند. علیرغم موانع نژادی که در برابر او قرار داشت، چارلی ویگینز به یکی از با افتخارترین رانندگانی تبدیل شد که بین جنگ های جهانی به پیست مسابقات رفت.

جام های پشت سر هم

چارلی ویگینز همچنان از حذف تبعیض نژادی در مسابقه دفاع می کرد

در حالی که جام ها پشت سر هم به دست می آورد، چارلی ویگینز همچنان از حذف تبعیض نژادی در مسابقه دفاع می کرد، کاری که مدت ها پس از اینکه تصادفی شدید یک چشم و یک پای او را گرفت و به حرفه رانندگی اش پایان داد، به انجام آن ادامه می داد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *