قطعات خودرو

تاریخ خودرو : کادیلاک وارد می شود

کادیلاک وارد می شود. در روز 31 مرداد ماه در سال 1281 خورشیدی برابر با روز 22 آگوست در سال 1902 میلادی، شرکت خودروسازی کادیلاک توسط هنری لیلند و شرکای مالی سابق هنری فورد پس از یک تلاش ناموفق برای تأسیس شرکت هنری فورد، تشکیل شد و به سرعت به یکی از برترین خودروسازان لوکس آمریکا تبدیل شد. این نام از آنتوان د لا موته کادیلاک، که دیترویت میشیگان را تأسیس کرد، گرفته شد. نشان کادیلاک بر اساس نشان او ساخته شده است. این دومین خودروساز قدیمی ایالات متحده است که تنها پس از بیوک قرار دارد. در سال‌های اولیه، مهندسان استفاده از قطعات قابل تعویض برای تولید انبوه را توسعه دادند. در سال 1282 ش (1903 م) کادیلاک بیش از دو هزار سفارش جمع آوری کرد.

آغاز کادیلاک

کادیلاک به سرعت به یکی از برترین خودروسازان لوکس آمریکا تبدیل شد

کادیلاک وارد می شود. در روز 31 مرداد ماه در سال 1281 خورشیدی برابر با روز 22 آگوست در سال 1902 میلادی، شرکت خودروسازی کادیلاک (Cadillac Automobile Company) توسط هنری لیلند (Henry Leland) و شرکای مالی سابق هنری فورد (Henry Ford) پس از یک تلاش ناموفق برای تأسیس شرکت هنری فورد، تشکیل شد و به سرعت به یکی از برترین خودروسازان لوکس آمریکا تبدیل شد.

نامی به وسعت تاریخ

نشان کادیلاک بر اساس نشان آنتوان د لا موته کادیلاک ساخته شده است

این نام از آنتوان د لا موته کادیلاک (Antoine de la Mothe Cadillac)، که دیترویت (Detroit) میشیگان (Michigan) را تأسیس کرد، گرفته شد. نشان کادیلاک بر اساس نشان او ساخته شده است. این دومین خودروساز قدیمی ایالات متحده است که تنها پس از بیوک (Buick) قرار دارد. در سال‌های اولیه، مهندسان استفاده از قطعات قابل تعویض برای تولید انبوه را توسعه دادند. در سال 1282 ش (1903 م) کادیلاک بیش از دو هزار سفارش جمع آوری کرد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *