قطعات خودرو

تانک ۴۰۰ در راه بازار، خودرو ۴۰۸ اسب بخاری گریت وال موتورز

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، کانسپت شاسی بلند چینی تانک ۴۰۰ در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و نسخه تولیدی آن سال گذشته در نمایشگاه خودروی شانگهای به نمایش درآمد. حالا برند زیرمجموعه گریت وال موتورز از آمادگی خود برای آغاز فروش این شاسی بلند در چین خبر داده است.

 

تانک ۴۰۰ تقریبا تمام ویژگی‌های ظاهری نسخه کانسپت را حفظ کرده است. این موارد شامل ظاهر خشن، چراغ‌های روز ابرومانند، چراغ‌های عقب عمودی، سپرهای برجسته و درب عقب لولایی با یک تایر زاپاس هستند.

 

طول این مدل جدید ۴.۹۸ متر (شامل زاپاس)، عرض آن ۱.۹۶ متر، ارتفاع آن ۱.۹ متر و فاصله محوری آن ۲.۸۵ متر است.

 

در کابین شاهد سیستم چند‌رسانه‌ای با نمایشگر لمسی و یک تونل مرکزی بزرگ هستیم. تانک ۴۰۰ با وجود ابعاد بزرگش فقط به صورت ۵ نفره عرضه می‌شود. گنجایش صندوق عقب ۵۶۶ لیتر است که با جمع کردن ردیف دوم به ۱۸۰۳ لیتر افزایش خواهد یافت.

 

لیست تجهیزات تانک ۴۰۰ همچنین شامل زیرپایی جمع‌شونده، سانروف پانورامیک، سیستم کاهش نویز فعال، صندلی‌های مجهز به گرمکن و تهویه، کنترل تهویه سه‌منطقه‌ای، دوربین‌های سراسری و کروز کنترل تطبیق‌پذیر است.

 

تانک ۴۰۰

 

در حال حاضر، فقط عرضه یک نسخه هیبریدی تمام چرخ محرک اعلام شده است. تانک۴۰۰ دارای موتور ۲ لیتری توربو بنزینی و جعبه‌دنده ۹ سرعته خودکار در کنار یک موتور برقی و یک باتری ۳۷.۱ کیلووات ساعتی است.

توان کلی این پیشرانه ۴۰۸ اسب بخار و گشتاور آن ۷۵۰ نیوتن متر است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این مدل ۶.۸ ثانیه اعلام شده است. تانک ۴۰۰ در حالت برقی می‌تواند با شارژ کامل مسافت ۱۰۵ کیلومتری را طی کند.

 

فروش تانک۴۰۰ در چین تا پیش از پایان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. رسانه‌های محلی بر این باورند که این مدل ارزان‌تر از تانک ۵۰۰ خواهد بود که قیمتی برابر با ۴۶۰۰۰ دلار داشت.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *