قطعات خودرو

تولید آزمایشی هوندا پایلوت در آلاباما

به گزارش قطعات خودرو به نقل از دنیای اقتصاد : کارگران کارخانه خودروسازی هوندا آلاباما امروز با خروج اولین هوندا مدل ۲۰۲۳ از خط مونتاژ جشن گرفتند. این چهارمین نسل از شاسی‌بلندهای محبوب است که در تاسیسات آلاباما ساخته شده است. اولین پایلوت را از زمانی که برای مدل سال ۲۰۰۳ معرفی شد، تولید کرده است. هوندا پایلوت مدل ۲۰۲۳ بزرگ‌ترین شاسی‌بلند در تاریخ این شرکت است.

این خودرو که روی یک پلتفرم کاملا جدید ساخته شده است، طولانی‌تر و عریض‌تر است و فضای داخلی بیشتری را نسبت به مدل قبلی خود ارائه می‌دهد، از جمله صندلی برای حداکثر هشت نفر.

 

این مدل دارای ظاهری مستحکم‌تر است و در پنج تریم موجود است.

 

زیر کاپوت، همه مدل‌‌ها نسخه جدیدی از موتور ۵/ ۳لیتری V۶ دوگانه هوندا را دریافت می‌‌کنند که در کارخانه خودرو آلاباما نیز مونتاژ می‌شود.

 

قدرت خروجی کمی تا ۲۸۵ اسب بخار و ۲۶۲ پوند‌فوت گشتاور است. انتظار می‌رود با یک گیربکس ۱۰سرعته اتوماتیک، مصرف سوخت و عملکرد به طور تدریجی بهبود یابد.

 

 

علاوه بر مونتاژ آن در کارخانه خودرو آلاباما، پایلوت مدل ۲۰۲۳ در ایالات متحده طراحی و توسعه یافت.

 

 

استودیوی طراحی هوندا در کالیفرنیا مسوولیت طراحی را بر عهده داشت، در‌حالی‌که مهندسان تحقیق و توسعه هوندا در اوهایو کار توسعه را انجام دادند. از سال ۲۰۰۶، هوندا بیش از دومیلیون پایلوت را در ایالات متحده فروخته که بازار اصلی شاسی‌بلندهای بزرگ است.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *