قطعات خودرو

حمایت از خودروسازان داخلی برای تولید خودرو برقی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از ایکوپرس- در چارچوب همایش دو روزه 27 و 8 آذرماه سال جاری توسط انجمن شهرها و شهرها و مسئولان حمل و نقل کشور در محل وزارت کشور ایران خودرو دو خودروی برقی GRE و Faw برگزار شد. باستیون، که بخشی از محصول کشور چین است، نشان دهنده چیزی است که در چین معتبر و با کیفیت تلقی می شود.

جدا از اینکه بزرگترین خودروساز کشور در راستای سیاست های وزارت دفاع برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در حال طراحی و ساخت اتوبوس های برقی است، تارا و RERA برای تسریع در روند نوسازی ناوگان اقدام به تهیه خودروهای برقی از شرکت های خارجی کرده اند. .

 

در این دیدار وزیر امور داخله که از کمک های وزیر صلح قدردانی کرد، تاکید کرد که خودروسازان داخلی باید در تولید موترهای برقی حمایت شوند.

 

احمد وحیدی نخست وزیر برقی شدن حمل و نقل عمومی را یکی از اولویت های اصلی دولت محلی دانست و گفت: این امر در حوزه حفاظت از محیط زیست و ارتقای پیشرفت ارتباطات و فناوری در کشور تأثیر مثبت و قابل توجهی خواهد داشت.

 

شهرداری ها با تاکید بر دستاوردهای سال های اخیر در بخش حمل و نقل عمومی، بهبود، نوسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را در اولویت قرار داده اند.

 

نیازها و خواسته های مردم در بسیاری از جنبه های بخش حمل و نقل؛ ایمنی و امنیت؛ برجسته کردن بسیاری از جنبه های بخش حمل و نقل، از جمله سازگاری با محیط زیست و در نهایت تضمین آسایش و رفاه مردم؛ علیرغم تلاش های انجام شده در سال های اخیر، ناوگان حمل و نقل شهری قدیمی است و نمی تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد.

 

وی تاکید کرد: برقی شدن حمل و نقل صفحه جدیدی را در این زمینه به ویژه در شهرهای بزرگی که برخی از آنها از آلودگی های زیست محیطی رنج می برند باز کرده است. پیش از این بحث برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل مطرح بود، اما اکنون با توجه به اثرات بد زیست‌محیطی سوخت‌های فسیلی، نیاز به این اقدام افزایش یافته است.

 

وحیدی ادامه داد: در سرویس اتوبوسرانی با دو شرکت از جمله ایران خودرو دیزل قرارداد اولیه منعقد شده است و پس از تهران، کرج اولین شهری است که از اتوبوس های برقی استفاده می کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *