قطعات خودرو

خودروهای برقی گروه سایپا یکی از جذاب‌ترین بخش‌های نمایشگاه تبریز است

احمد حمزه زاده

به گزارش قطعات خودرو به نقل از سایپانیوز، احمد حمزه‌زاده گفت: یکی از جذاب‌ترین بخش‌های نمایشگاهی این دوره، خودروهای برقی گروه سایپا است استفاده از خودروهای برقی می‌تواند نقش مهمی در بهبود وضعیت آلایندگی و پاک‌سازی محیط زیست این شهرها داشته باشد.

 

 

او تصریح کرد: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، تلاش می‌کند تا در راستای استفاده از خودروهای برقی در بخش خصوصی به‌ویژه آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها و تمامی تإسیسات گردشگری که در حوزه تورهای گردشگری فعالیت می‌کنند، نقش خود را در کاهش آلودگی هوا ایفا کند.

او افزود: با توجه به استقبال مردم و ارگان‌های ذی ربط در حوزه میراث فرهنگی جهت استفاده از خودروهای با آلایندگی کمتر در مکان‌های تفریحی و گردشگری کشور، آمادگی لازم برای استفاده از خودروهای برقی در سایت‌های گردشگری و تفریحی کشور مهیا است.

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی با ابراز امیدواری از اینکه صنعت خودرو کشور توان تولید خودروهای برقی متناسب با نیاز میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور را به دست آورد، گفت: با توجه ویژه خودروسازان بزرگ کشور به تولید خودرو برقی؛ در آینده‌ای نزدیک شاهد بسترسازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در کشور هستیم و امیدوارم شرایط استفاده از این نوع محصولات در تمام اماکن گردشگری کشور فراهم شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *