قطعات خودرو

خودرو جدید شرکت راین مشخص شد؟ + عکس و مشخصات

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، با انتشار یک تصویر نامشخص و محو در وبسایت شرکت خودروسازان راین و شعار “خبری در راه است” ، به نظر می‌رسد محصول یا محصولات جدید این شرکت از تولیدات برند چینی کاوایی (Kawei) بوده و خودروهای پیکاپ و SUV این شرکت چینی توسط خودروسازان راین در ایران تولید شود.

براساس تصویر محو و بنر داخل سایت خودروسازان راین برند خصوصی چینی کاوایی که در زمینه تولید خودروهای پیکاپ و SUV فعالیت می‌کند را می‌توان شرکت احتمالی این خودروساز کرمانی دانست.

شرکت کاوایی (Kawei)، شریک تجاری جدید خودروسازان راین را بشناسیم

شرکت کاوایی با نام کامل Jiangsu Kawei Automotive Industrial Group از سال ۱۹۹۲ فعالیت خود را را در زمینه مینی بوس، وسایل نقلیه ویژه و قطعات خودرو آغاز کرده و طی سالیان گذشته محصولاتی را در بازار داخلی کشور چین عرضه نموده است.

 

از محصولات این شرکت چینی می توان به کاوایی W1، K1، K150 و K150 GT اشاره کرد، این خودروهای نه چندان به روز از شاسی مستقل برخوردارهستند.

 

شرکت خودروسازان راین از زیر مجموعه‌های شرکت کرمان خودرو مدت‌ها بود فعالیت خود را متوقف نموده بود با معرفی خودرو راین R3 به بازار خودرو کشور بازگشت و در ادامه به نظر می‌رسد این شرکت یک شریک تجاری جدیدی از کشور چین انتخاب کرده است.

 

به نظر می‌رسد شرکت خودروسازان راین برنامه مونتاژ و عرضه محصولات کاوایی چین را در دستور کار خود قرار داده است.

 

یکی از تولیدات شرکت کاوایی خودرو شاسی بلند W1 است که یک خودروی دو دیفرانسیل و با شکل بدنه و نمای عقب مشابه نسخه قدیمی کیا سورنتو و در نمای جلو یادآور نسخه‌های قدیمی از محصولات شرکت فورد مانند پیکاپ محبوب فورد F-150 بوده و در بخش فنی و موتور به پیشرانه دو لیتری توربوشارژر با توان تولید حدود ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر مجهز است و به احتمال زیاد این محصول برای مونتاژ در نظر گرفته خواهد شد.

 

محصول دیگر که احتمال مونتاژ آن وجود دارد پیکاپ کاوایی K150 GT است که از همان پیشرانه نصب شده بر روی خودرو SUV مدل W1 بهره می‌برد. این دو محصول شاسی مستقل از یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی بهره‌مند هستند و در نسخه دو دیفرانسیل محصولات کاوایی، قابلیت انتقال قدرت تولیدی به محور جلو و عقب با ضرایب سبک و سنگین وجود دارد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *