قطعات خودرو

ورود خودروهای جیکو J۷ به ایران!!!

جیکو J۷

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پرشین خودرو، از نوامبر سال گذشته جیکو، همایشی در کشور مکزیک برگزار کرد که در آن اصحاب رسانه و خبره های صنعت خودرو حضور داشتند و همچنین معرفی محصولات این برند در کشور آفریقای جنوبی، دریچه ای باز کرد تا این خودرو های آفرود مدرن بهتر شناخته شوند و همچنین فیدبک ها و نظرات کاربران و خبره ها درباره محصولات دریافت شود.

 

خودرو جیکو J7

 

JAECOO تحسین جهانی را به دست می آورد

در اواسط نوامبر، JAECOO  ارتباط سازنده ای میان برند جیکو و صاحب نظران این صنعت در کشور مکزیک شکل گرفت، همچنین در ۲۳ نوامبر محصولات جیکو در کشور آفریقای جنوبی و شهر رویایی و زیبای کیپ تاون با عنوان سفر به یاد ماندنی معرفی شد و اکثرا معتقد بودند که خودرو جیکو J۷ دارای ظاهر کلاسیک یک خودرو آفرود و باطن هوشمند یک خودرو مدرن و شهری و کارا می باشد.

 

 

 

خودرو جیکو J7

 

کیفیت عامل جذابیت و تمایز جیکو

محصولات جیکو در حالتی که قابلیت های آفرودی خود را دارند از تکنولوژی های هوشمند بهره می برند.

 

از نظر ایمنی، تمام خودروهای برند جیکو دارای ۵ ستاره کامل ایمنی است که ماحصل طراحی هوشمندانه و ساختار مقاوم بدنه می باشد که در هنگام تصادفات می تواند بسیار ی از ضرابت را دفع کند.

 

همچنین خودرو جیکو خصلت یک شاسی بلند کلاسیک را که دارای توانایی های قابل تحسین در عبور از ناهمواری ها، شیب ها و سطوح گوناگون می باشد در خود حفظ کرده است.

 

علاوه بر این ها، J۷ به تراشه های هوشمند و ویژه ای مجهز شده است با نگاه به داخل این خودرو می توان صفحه نمایش بسیار مدرن و بزرگ آن را دید که در کنار سیستم HUD، و تصویربرداری پانوراما ۵۴۰ درجه و سایر ویژگی‌های چندگانه مجهز شده است که این فناوری‌های هوشمند حس کابین هواپیما را القاء می کند.

 

 

در نیمه اول سال آینده برند جیکو قرار است به بیش از ۲۰ بازار بزرگ بین المللی ورود کند که این حاصل طراحی مهندسی و تکنولوژی هوشمند این برند است که مطابق با خواسته های نوین بازار های بین المللی می باشد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *