قطعات خودرو

خودرو کراس اوور جک S5 فیس لیفت در تهران دیده شد + عکس

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، به تازگی تصاویری از نسخه جدید فیس لیفت جک J5 یا جک JS5 در خیابان‌های تهران توسط پیج اینستاگرامی Jacsavaran_ir منتشر شده است که خبر از احتمال عرضه این خودرو در بازار ایران می‌دهد. در صورت به حقیقت پیوستن این خبر کراس‌اوور جک S5 محصول محبوب مونتاژی شرکت کرمان موتور که مدت‌هاست مهمان بازار خودرو کشور است حالا نسخه جدید جک JS5 یا جک S5 فیس لیفت را به عنوان رقیب احتمالی پیش روی خود می‌بیند. محصولی که با چهره به روز برای به چالش کشیدن رقبا در سگمنت کراس‌اوورها آمده است و البته مشخصات فنی احتمالی کاملا معمولی و آشنا JAC JS5 حرف تازه‌ای در بخش فنی ندارد.

 

 

جک S5 فیس لیفت از یک پیشرانه تکراری 1,5 لیتری مجهز به توربوشارژ با توان 148 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد و مشابه 90 درصد خودروهای چینی بازار کشور است.

 

2 گزینه 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته دبل کلاچ اتوماتیک در بخش گیربکس برای این خودرو قابل انتخاب است. پیشرانه این کراس‌اوور از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره‌مند است و در هر 100 کیلومتر به صورت ترکیبی حدود 7,6 لیتر بنزین مصرف می‌کند. وزن کراس‌اوور جک JS5 جدید 1470 کیلوگرم و در مقایسه با مدل دستی جک S5 (۱۵۰۵ کیلوگرم) و مدل اتوماتیک (۱۵۴۵ کیلوگرم) کاملا سبک‌تر است.

 

 

کراس‌اوور جک JS5 از نظر پلتفرم با نسخه حاضر در بازار ایران مشترک است و بر همین اساس در نمای جانبی دقیقا همان خودرو جک S5 کرمان موتور را خواهید دید. تغییرات اصلی در نمای جلویی، عقبی و داخل کابین اتفاق افتاده است.

 

 

در نمای جلویی خودرو جک JS5 شاهد یک خودرو مدرن با طراحی خاص و تا حدودی سلیقه‌ای هستیم که ممکن است به مذاق بعضی از مخاطبان خوش نیاید اما به کمک چراغ‌های دی‌لایت کشیده و مجزا از چراغ‌های اصلی و همچنین جلوپنجره بزرگ با ترند روز پیش رفته است.

 

در نمای جلو از طراحی تند و تیز و خطوطی صاف استفاده شده است اما در نمای جانبی همان جک S5 آشنا را می‌بینیم که تا حدودی با نمای جلو ناهمگون بوده و خطوط بدنه مورب و نرم است. این عدم بروزرسانی و ناهمگونی را شاید می‌توان یک ضعف قابل توجه دانست.

 

حضور جک S5 فیس لیفت در ایران

 

در نمای عقب جک S5 فیس لیفت خوشبختانه تغییرات در طراحی، هماهنگ با نمای جلو بوده و چهره مطلوبی دارد و تا حدودی یادآور مدل جک K7 است.

 

 

داخل کابین جک JS5 نیز نسبت به جک S5 کاملا متحول شده است و مشابه ترند روز طراحی فضاهای داخلی خودرو بسیاری از کلیدها فیزیکی حذف شده و حالا یک نمایشگر 20 اینچی بزرگ در مرکز داشبورد در دسترس است که از طریق آن می‌توان به بسیاری از تنظیمات دسترسی پیدا کرد. در مجموع فضای داخلی این خودرو را می‌توان کاملا جدید و زیبا دانست.

 

 

 

 

وضعیت عرضه جک S5 فیس‌لیفت در بازار ایران هنوز مشخص نیست اما با توجه به انتشار این تصاویر امکان عرضه آن از سوی شرکت کرمان موتور بالا خواهد بود.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *