قطعات خودرو

خودرو جدید گروه بهمن در راه بازار

به گزارش «قطعات خودرو» به نقل از اقتصاد آنلاین؛ طراحی به روز این خودرو مورد اقبال جوانان قرار گرفت و ساختار اطمینان بخش آن نظر خانواده‌ها را به خود جلب کرد. این تناسب دیگنیتی را به خودروی محبوب سال گذشته تبدیل کرد. همین تناسب و طراحی هارمونیک باعث شد با وورد دیگنیتی به ایران به سرعت بر سر زبان‌ها بیافتد و در خیابان‌ها چشم‌های خیره رهگذران را به خود جلب کند و فاتح زیبای خیابان‌ها شود.

خودروسازی بهمن با تولید و مونتاژ دیگنیتی در ایران کیفیت آن را تضمین کرد و افق‌های جدیدی را برای بازار SUV کوپه مونتاژ ایران گشود. حال طبق اعلام قبلی، شرکت بهمن موتور قصد دارد «دیگنیتی پرستیژ» را با ویژگی‌های منحصر به فرد در اوایل تیر ماه سال جاری  به بازار معرفی نماید. خودرویی که با مرور ویژگی های آن متوجه خواهیم شد که یک کوپه با قوای محرکه و توان استثنایی و شاید بی‌رقیب باشد.

دیگنیتی را می‌توان چشم‌نوازترین خودرو تولید داخل طی سال گذشته دانست. طراحی این خودرو به شکلی است که هم ایمن است و هم در آن عناصر زیبایی شناختی قرن ۲۱ میلادی رعایت شده است.

دیگنیتی پرستیژ ظاهر خود را به روز کرده و گامی به جلو برداشته است. طراحان این خودرو به جزئیات اهمیت داده‌اند. جزئیاتی که این خودرو را جوان پسندتر کرده است. ایجاد تغییراتی جزئی در سپر جلو و چراغ مه شکن این ماشین را به خودروی اروپایی و آمریکایی تبدیل کرده است. به همین ترتیب طراحی رینگ ۲۰ و بازطراحی اگزوز ابهتی چشم گیر به دیگنیتی پرستیژ داده است.

توجه به رفاه و زیبایی کابین در این خودرو پرستیژ با صندلی برقی ده حالته راننده، نورپردازی داخلی هفت رنگ و صفحه کلید دیجیتال به اوج می‌رسد. همچنین با نصب سیستم صوتی با برند Pioneer و آمپلی فایر مجزا ۱۵۰ وات تجربه خوبی از سفر را به سرنشینان می‌دهد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *