قطعات خودرو

رونمایی رسمی از تیگو ۸ پلاگین هیبرید

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، شب گذشته فونیکس از تیگو ۸ پلاگین هیبرید به عنوان نخستین خودرو مونتاژ هیبریدی در کشور به صورت رسمی رونمایی کرد. رونمایی این محصول با حضور داریوش گل علیزاده رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، اعضای هیات مدیره گروه صنایع خودروسازی و اصحاب رسانه برگزار شد.

هرچند که تاکنون قیمت رسمی تیگو ۸ پلاگین هیبرید اعلام نشده، ولی این محصول را می توان به عنوان کم استهلاک ترین خودرو چینی موجود در کشور معرفی کرد. شاید عرضه تیگو8 پلاگین هیبرید منجربه ایجاد رقابت میان خودروسازان برای عرضه محصولات هیبریدی و برقی شود.

رونمایی رسمی از تیگو 8 پلاگین هیبرید| نخستین خودرو هیبریدی مونتاژ آماده ورود به بازار

گل علیزاده: در حال حاضر زیرساخت های لازم برای شارژ خودروهای پلاگین هیبریدی و الکتریکی در کشور وجود دارد

زیرساخت شارژ خودروهای پلاگین هیبرید و الکتریکی فراهم است

سخنران نخست این رونمایی داریوش گل علیزاده رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست بود که با اشاره به بحث توسعه خودروهای الکتریکی و هیبریدی در کشور، گفت: در حال حاضر زیرساخت های لازم برای شارژ خودروهای پلاگین هیبریدی و الکتریکی در کشور وجود دارد. بنابراین از توسعه این محصولات استقبال و حمایت خواهیم کرد.»

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با عنوان سرانه مصرف روزانه بنزین به ازای هر نفر در کشور ۱.۵ لیتر است، توضیح داد: وزارت نیرو با هدف کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا باید به توسعه خودروهای هیبریدی و الکتریکی کمک کند. همچنین دستگاه های متولی شرایط لازم برای سرمایه گذاران در حوزه تامین ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی و هیبریدی را فراهم کنند.

رونمایی رسمی از تیگو 8 پلاگین هیبرید| نخستین خودرو هیبریدی مونتاژ آماده ورود به بازار

شریعت: با گذشت حدود دو دهه از فعالیت گروه صنایع خودروسازی مدیران خودرو نخستین خودرو پلاگین هیبرید مونتاژ در کشور را آماده عرضه به بازار کردیم

مونتاژ نخستین خودرو پلاگین هیبرید

سخنران دوم این رونمایی حسین شریعت عضو هیات مدیره گروه صنایع خودروسازی مدیران خودرو بود که با اشاره به اولویت کیفیت مشتریان گفت: با گذشت حدود دو دهه از فعالیت گروه صنایع خودروسازی مدیران خودرو نخستین خودرو پلاگین هیبرید مونتاژ در کشور را آماده عرضه به بازار کردیم.

عضو هیات مدیره گروه صنایع خودروسازی مدیران خودرو با اشاره به توسعه خودروهای پاک در این شرکت، بیان کرد: گروه صنایع خودروسازی مدیران خودرو برنامه دارد محصولاتی سازگار با محیط زیست و مبتنی به تکنولوژی برتر روز دنیا را در کشور مونتاژ کند.

تیگو ۸ پلاگین هیبرید چه ویژگی های دارد؟

تیگو۸ پلاگین هیبرید با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری و فناوری هیبریدی ۳۲۴ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می دهد. این خودرو با مصرف سوخت ۱.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می تواند در حالت ترکیبی برق و بنزین حدود یک هزار کیلومتر پیمایش داشته باشد. همچنین باید اشاره داشت که تیگو۸ پلاگین هیبریدی در ۷.۶ ثانیه از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *