قطعات خودرو

سیف‌الله طالبی : به افراد اصلح در انتخابات اتحادیه رأی می‌دهیم

سیف‌الله طالبی

می‌دانید که انتخابات اتحادیه نزدیک است. آیا شما در انتخابات اتحادیه شرکت می‌کنید؟

بله؛ صد درصد در این دوره از انتخابات نیز شرکت می‌کنم و رای می‌دهم.

آیا نامزدهای این دوره از انتخابات را می‌شناسید؟

از آن‌جایی‌که با نامزدهای این دوره از انتخابات در یک صنف کار می‌کنیم شناخت کافی دارم؛ اما برخی از آنها را بیشتر می‌شناسم.

شما مدیر کانال انبوهی‌های مقیم مرکز هستید. انبوهی‌ها ساکن کدام شهر هستند؟

انبوه یکی از روستاهایی است که بین استان گیلان و قزوین واقع‌شده و بیش از ۹۰ درصد از فروشندگان تسمه در خیابان چراغ‌ برق و ۳۵ درصد از کل فروشندگان قطعات لوازم‌یدکی را انبوهی‌ها تشکیل می‌دهند.

نظرتان درباره انتخابات اتحادیه چیست؟

به اعتقاد من همیشه باید افراد اصلح انتخاب شوند تا برای اعضای صنف، اتحادیه و جامعه مفید و مؤثر باشند. نه اینکه به مدت چهار سال از امکانات اتحادیه به نفع خودشان استفاده کنند. نامزدها باید برای مردم کار کنند. اما متأسفانه در بیشتر موارد این اتفاق نمی‌افتد. در سال‌های گذشته اعضایی که برای ورود به اتحادیه‌ها یا انجمن‌ها و شوراها کاندید می‌شدند، بیشتر به دنبال اسم‌ورسم و خودنمایی و منافع شخصی خودشان بودند.

به‌عنوان‌مثال درگذشته اعضای صنف ما مشکلاتی در اداره دارایی داشتند اما اتحادیه کوچک‌ترین کمکی به ما نکرد. بنابراین ما از نامزدهای جدید انتظار داریم از اعضای صنف و کسانی که به آنها رأی داده‌اند حمایت کنند.

آیا شما نامزد خاصی را برای ورود به هیئت‌مدیره انتخابات پیش رو در نظر دارید؟

سید احمد طباطبایی، مدیر اجرایی شورای پاساژ کاشانی است که با داشتن بیش از ۵۰۰ مغازه از بزرگ‌ترین پاساژهای خیابان چراغ‌برق محسوب می‌شود. وی فرد تحصیلکرده، با شخصیت و دلسوزی است که توانسته توانایی خود را در مدیریت شورای این پاساژ بزرگ نشان دهد. من از نزدیک شاهد تلاش و فعالیت‌های وی درپاساژ کاشانی بوده‌ام. به نظرمن اگر احمد طباطبایی وارد اتحادیه شود می‌تواند مانند شورای پاساژ کاشانی عملکرد موفقی داشته باشد.

چند سال سابقه کار دارید؟

من ۴۵ ساله هستم و از۲۸ سال پیش در بازار لوازم‌یدکی در رسته فروش تسمه در خیابان چراغ‌برق کار می‌کنم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *