قطعات خودرو

شرایط فروش نقدی راین R3 محصول خودروسازان راین اعلام شد + جدول قیمت اسفند 1401

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، گروه خودروسازان راین برنامه فروش محصول راین R3 را از امروز مصادف با 1 اسفند 1401 آغاز کرد.

در این طرح فروش جدید خودروسازان راین محصول هاچ‌بک R3 با افزایش قیمت 80 میلیون تومان همراه بوده است و قیمت جدید این محصول 579 میلیون تومان اعلام شده است. قیمت قبلی این خودرو در ماه گذشته 499 میلیون تومان اعلام شده بود. متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند محصول مونتاژی خودروسازان راین را با موعد تحویل 30 روز کاری و مدل 1402 خریداری کنند. این شرایط فروش به صورت نقدی انجام می‌شود.

 

سود تاخیر در نظر گرفته شده برای این خودرو به صورت ماهیانه 2 درصد اعلام شده است و درصورت تاخیر توسط شرکت عرضه کننده به خریداران تعلق خواهد گرفت. خودرو راین R3 با گارانتی 3 سال یا 60 هزارکیلومتری عرضه می‌شود.

 

در حال حاضر قیمت مدل 1401 در بازار آزاد کشور با قیمتی حدود 550 تا 575 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این طرح فروش به صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت شرکت راین در دسترس متقاضیان قرار دارد.

 

شرایط فروش خودرو نقدی راین R3 ویژه اسفند 1401

 

نام خودرو قیمت اسفند ۱۴۰۱ (تومان) مدل تحویل
راین R3 ۵۷۹.۰۰۰.۰۰۰ ۱۴۰۲ ۳۰ روز کاری

 

 

فضای داخلی 

 

 

مشخصات فنی راین R3

هاچ‌بک راین R3 از محصولات گذشته شرکت چانگان که بانام اصلی چانگان cx20 طی سال‌های 2010 تا 2016 به تولید می‌رسیده است حالا با تاخیر چندین ساله وارد کشور شده است وبه عنوان یک محصول اقتصادی و جمع و جور توسط شرکت خودروسازان راین در بازار عرضه گردید.

 

این خودرو یک محصول اقتصادی محسوب می‌شود و استفاده از پیشرانه‌های کوچک و کم‌حجم در این گونه محصولات کاملا مرسوم است. این خودرو از یک پیشرانه 1.3 لیتری تنفس طبیعی چهارسیلندر با توان 90 اسب‌بخار قدرت و 116 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد و در بخش انتقال نیرو یک جعبه دنده اتوماتیک 4 سرعته نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو در این هاچ بک کراس را برعهده دارد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *