قطعات خودرو

شروع ثبت نام طرح فروش ویژه فوتون تونلند دیزلی از ۲۸ آبان ماه

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، پیکاپ فوتون تونلند به سبب ظاهر جذاب و جوان‌پسند، مصرف سوخت پایین و از همه مهم‌تر پیشرانه قدرتمند، جزو پرطرفدارترین خودروهای بازار به حساب می‌آید. در همین راستا، ایران‌خودرو دیزل تصمیم گرفته فرصت خرید این ماشین دوکابین نسبتا لوکس را در یک طرح ویژه در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

 

در این طرح ویژه، پیکاپ فوتون دیزلی به چهار روش نقدی، نقدی مرحله‌ای، اقساطی و اقساطی بلندمدت منعطف (سه سال) به فروش می‌رسد. متقاضیان از ۲۸ آبان ماه می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو دیزل به آدرس esale.ikd.ir در این طرح ویژه ثبت نام کنند.

 

نسخه فوتون تونلند در رنگ‌های مختلف و تعداد محدود عرضه می‌شود. تونلند تنها پیکاپ دیزلی مجهز به موتور معروف کامینز ۲.۸ لیتری است که از فناوری توربوشارژ بهره می‌گیرد و حداکثر گشتاور آن به ۳۶۰ نیوتن متر می‌رسد. نیروی معادل ۱۷۴ اسب بخار از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به هر چهار چرخ وارد شده (AWD) و خودرو را به حرکت درمی‌آورد. به بیان بهتر، تونلند در صدر لیست قدرتمندترین پیکاپ های دوکابین دیزلی در بازار ایران قرار دارد.

 

نسخه دیزلی پیکاپ فوتون تونلند علاوه بر مشخصات فنی عالی، دارای تجهیزات و امکانات ایمنی و رفاهی متنوعی بوده و یک انتخاب مناسب برای سفرهای ماجراجویانه و آفرود است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۹ لیتر اعلام شده و این مزیت، تونلند را تبدیل به رقیب سرسختی برای سایر پیکاپ های دوکابین موجود در بازار کرده است.

 

جدول طرح فروش ویژه فوتون دیزلی تونلند
نوع خودرو

 

 

رنگ بندی

 

 

روش فروش

 

 

زمان تحویل

 

 

پیکاپ دیزلی فوتون تونلند

 

 

قرمز، خاکستری، نقره ای مشکی

 

 

نقدی، نقدی مرحله ای، اقساطی و اقساطی بلند مدت

 

 

۳۰ تا ۹۰ روز

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *