قطعات خودرو

فروش فوری خودروی جدید راین R3 از فردا + جدول قیمت آبان ماه 1401

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت خودروسازان راین پیش از این محصولات مختلفی مانند هیوندای، گریت وال و FAW را به کشور عرضه نموده است. پس از مدت‌ها این شرکت فعالیت خود را از سر گرفته و با یک محصول جدید با نام راین R3 به بازار خودرو کشور بازگشته است. محصول جدید این شرکت در کلاس خودروهای هاچ‌بک شهری قرار دارد که با گیربکس اتوماتیک و امکانات مناسب عرضه می‌شود.

 

 

بر اساس اعلام شرکت خودروسازان راین فروش محصول جدید راین R3 با قیمت قطعی ۴۴۹ میلیون تومان از فردا ساعت 8 صبح از طریق سایت فروش اینترنتی آغاز می‌شود. این شرایط فروش تنها مختص متقاضیان در استان‌های تهران، البرز و یزد است.

 

جدول شرایط فروش فوری خودروی راین R3

 

خودرو راین R3
کلاس خودرو هاچ‌بک
مدل 1401
قیمت 4.490 میلیون ریال
رنگ سفید،خاکستری، قرمز، نقره‌ای، مشکی
موعد تحویل 30 روز
جریمه دیرکرد (ماهیانه) 2%
روش پرداخت نقدی
کارت طلائی 100 میلیون ریال
ضمانت 3 سال یا 60 هزار کیلومتر

 

 

مشخصات فنی راین R3

راین R3 در حقیقت نسخه ارتقا یافته مدل CX20 از شرکت مطح چانگان است و در بخش فنی این خودرو از یک پیشرانه ۱۶ سوپاپ ۱.۳ لیتری مجهز شده است و یک گیربکس اتوماتیک ۴ دنده تیپ ترونیک وظیفه انتقال نیروی تولیدی به چرخ‌های جلو را برعهده دارد.

 

از امکانات این خودرو می‌توان به سانروف، رینگ ۱۵ اینچ آلومینیومی، ترمز ضد قفل ABS، توزیع الکترونیکی توزیع نیروی ترمز بین چرخ‌ها EBD، کنترل پایداری الکترونیکی ESC، سامانه مدیریت فشار باد لاستیک TPMS، فرمان برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع، دوربین عقب، نمایشگر ۹ اینچی با سیستم عامل اندروید، کلیدهای کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، ایرکاندیشن و رادار عقب اشاره کرد.

 

نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات خودروسازان راین را شرکت پرستوی آبی ارگ برعهده دارد که برای خودروی راین R3 گارانتی ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر در نظر گرفته است.

 

متقاضیان ثبت‌نام و خرید این خودرو می‌توانند به درگاه اینترنتی شرکت خودروسازان راین مراجعه و نسبت به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و راهکارهای خرید آن اقدام کنند.

 

فهرست مطالب

1 دیدگاه

  1. سلام آقا این ماشین مشکل ایمنی داره یکدفعه چهار چرخ تو حرکت قفل کرد واقعا تجربه وحشت ناکی بود می‌خوام برای مرجوع کردن خودرو اقدام کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *