قطعات خودرو

فروش فوق العاده لاماری ایما ویژه طرح حمایت از جوانی

لاماری ایما

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، نخستین مرحله فراخوان متقاضیان نوبت دوم ثبت‌نام در سامانه یکپارچه ویژه طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، موضوع بخشنامه جدید آرین پارس موتور است. طبق محتوای بخشنامه، آن دسته از متقاضیانی که برای نوبت دوم عرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه پیش ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند بر اساس فرایند نوبت‌دهی، در این طرح فروش فوق‌العاده شرکت کنند.

 

برای شرکت در طرح فروش فوق‌العاده لاماری ایما با قیمت قطعی، متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۷ دیماه الی سه‌شنبه مورخ ۱۲ دیماه ۱۴۰۲ می‌توانند به سامانه فروش محصولات لاماری به نشانی sales.lamari.ir مراجعه کرده و نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام و تکمیل وجه اقدام کنند.

 

در صورت نیاز به استعلام و مشاهده نوبت ثبت‌نام خود می‌توانید وارد سامانه فوق شده و به قسمت «استعلام نوبت‌دهی» بروید. فراموش نکنید این طرح، مخصوص مادران دارای حداقل دو فرزند است و مشتریان عادی و مالکین خودروهای فرسوده قادر به شرکت نیستند.

 

در بخشنامه فروش فوق‌العاده لاماری ایما ویژه طرح جوانی جمعیت، این خودرو با قیمت ۱ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان، در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز و به عنوان مدل ۱۴۰۲ به فروش می‌رسد. خودروها پس از ۹۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شوند. سود انصراف و مشارکت صفر درصد، و جریمه تأخیر در تحویل، ۳۶ درصد (به صورت سالانه) در نظر گرفته شده است. جزئیات این طرح را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

جدول شرایط فروش فوق‌العاده لاماری ایما دی ۱۴۰۲

 

نام خودرو قیمت مصوب فروش رنگ‌بندی موعد تحویل جریمه دیرکرد (سالانه)
لاماری ایما ۱.۴۳۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان سفید، مشکی، سبز، خاکستری، قرمز ۹۰ روز کاری ۳۶ درصد

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *