قطعات خودرو

فروش لاماری ایما با قیمت قبلی در بورس کالا + زمان عرضه و جدول قیمت آبان 1401

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت آرین پارس موتور به عنوان تولیدکننده کراس‌اوور مجبوب لاماری ایما خبر از دور جدید عرضه این خودرو با قیمت قبلی در بورس کالا داد.

 

خودرو کراس اوور لاماری ایما در حال حاضر مدل 1401 درآخرین طرح فروش شرکت آرین پارس موتور به قیمت یک میلیارد و 94 میلیون تومان به فروش رسیده است و این شرکت در نظر دارد که روز شنبه 28 آبان 1401 دومین عرضه این خودرو را در بورس انجام دهد.

 

در دور قبلی عرضه در بورس کالا که ابتدای آبان ماه برگزار گردید، 200 دستگاه کراس اوور لاماری ایما در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه شد و با استقبال خریداران همراه بود.

 

در برنامه عرضه لاماری ایما در بورس، همچنان هر کد ملی تنها مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار انجام خواهد شد.

 

خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پرونده شخصی و واریز وجه هزینه‌های ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها برای بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری هستند که باید همزمان با تسویه اصل مبلغ واریز کنند.

 

همه هزینه‌های خرید خودرو لاماری از بورس کالا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخصی خریدار و به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

 

جدول قیمت و مشخصات عرضه لاماری ایما در بورس کالا ویژه آبان ماه 1401

 

 

خودرو عرضه کننده قیمت پایه (میلیون تومان) سایر هزینه‌‌ها (تومان) تاریخ عرضه
لاماری ایما آرین پارس موتور 981 24,428,200 28 آبان 1401

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *