قطعات خودرو

فروش کلوت اتوماتیک با امکان تست درایو، حضور شرکت الماس پارس اصفهان

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت الماس پارس اصفهان نمایندگی مجاز محصولات مکث موتور در شهر و استان اصفهان است. این شرکت امکان تست درایو را برای علاقمندان به مکث کلوت اتوماتیک در حاشیه نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 فراهم کرده است. علاوه برآن شرایط فروش کلوت اتوماتیک ویژه این نمایشگاه نیز در اختیار مشتریان قرار دارد.

 

مشتریان علاقمند به کلوت‌اتوماتیک می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به نمایندگی الماس پارس اصفهان یا غرفه این شرکت واقع در نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 مراجعه کنند. این نمایندگی در اتوبان خلیج فارس (اصفهان شیراز) نبش خیابان خلیج فارس 5 (روبروی اداره شماره گذاری) قرار دارد.

 

مکث کلوت از جمله معدود پیکاپ‌های اتوماتیک بازار ایران به شمار می‌آید. رقیب مستقیم این خودرو، فوتون تونلند G7 ایران خودرو دیزل است. کلوت اتوماتیک نسخه‌ای گران‌تر از کلوت دنده‌ای است که هر دوی این خودروها توسط مکث موتور به بازار ایران عرضه شده‌اند.

 

پیشرانه کلوت‌اتوماتیک از نوع 2.4 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر است که حداکثر 215 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. این پیشرانه یکی از ساخته‌های میتسوبیشی است که با کد 4K22 شناخته می‌شود. جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد.

 

 

همانند اکثر پیکاپ‌ها، مکث کلوت‌اتوماتیک در حالت پیش‌فرض یک خودرو دیفرانسیل عقب است که بسته به شرایط می‌تواند در حالت دو دیفرانسیل سبک یا سنگین قرار بگیرد. صفحه نمایش لمسی 9 اینچی، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت، کروز کنترل، روکش چرمی صندلی ها، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، چراغ های مخصوص روز و یا رول بار فلزی بخشی از تجهیزات این پیکاپ را تشکیل می‌دهند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *