قطعات خودرو

حیات مجدد لندروور دیفندر و رنجروور کلاسیک با موتورهای برقی Everrati

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت Everrati در حوزه تبدیل خودروهای کلاسیک به اتومبیل‌های برقی فعالیت دارد و اکنون سبد محصولات خود را با تولید انواع لندروور دیفندر و رنجروور کلاسیک گسترش داده است. Everrati در آکسفوردشایر انگلستان واقع است و تاکنون تجربیات موفقی برای تبدیل مرسدس بنز SL و پورشه 911 کلاسیک به خودروهای برقی داشته است.

 

رنجروور کلاسیک در فاصله سال‌های 1970 تا 1996 ساخته شد و ترکیبی از عملکرد آفرودی قابل قبول را به همراه راحتی و فضای داخلی لوکس ارائه داد. می‌توان گفت که شاسی بلندهای لوکس اهمیت و بازار خود را مدیون لندروور رنجروور کلاسیک هستند، خودرویی که به طور همزمان توانمند و مجلل بود. این خودرو مورد توجه افراد مشهور بسیاری قرار گرفت و حتی خانواده سلطنتی بریتانیا نیز از آن استقبال کردند.

 

لندروور کلاسیک نیز نیازی به تعریف ندارد چرا که این خودرو در بازار کشورمان شهرت بسیاری برای خود دست و پا کرده است. این خودرو تحت عنوان لندروور سری 90 و لندروور سری 110 شناخته می‌شد که نسخه‌های مدرن لندروور سری یک الی سری سه بودند.

 

لندروور و رنجروور کلاسیک

 

همانند دیگر شرکت‌های ساخت خودرو سفارشی، Everrati خودروهای کلاسیک را مطابق خواست مشتری سفارشی سازی می‌کند و آن‌ها را به بالاترین سطح ممکن ارتقا می‌دهد. موتور سه فاز، گیربکس تک سرعته و پکیج باتری با بهترین توزیع وزن در این خودروها نصب می‌شوند. Everrati ادعا می‌کند در صورتی که مالک تصمیم به حذف پیشرانه الکتریکی بگیرد، به راحتی می‌تواند پیشرانه اصلی خودرو را جایگزین موتور برقی و باتری کند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *