قطعات خودرو

محصول جدید اومودا در چین مشاهده شد، خودرویی بر پایه ام وی ام X22 پرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، زیرشاخه اومودا یکی از بخش‌های جدید شرکت چری است که با هدف تولید خودروهای جوان‌پسند و مدرن معرفی شده است.

 

 

 

نخستین محصول این برند چری اومودا 5 بود که در بازار ایران با نام فونیکس FX حضور خواهد داشت.

 

 

 

 

دومین محصول این شرکت، یک کراس‌اوور مقرون به صرفه براساس ام وی ام X22 پرو یا چری تیگو 3X خواهد بود. تصاویر این محصول هم‌اکنون در رسانه‌های چینی منتشر شده‌اند.

 

 

تصاویر منتشر شده در رسانه‌های چینی، یک ام وی ام X22 پرو را با ظاهری جدید به نمایش گذاشته‌اند. به طور واضح جلوپنجره این خودرو با مدل مورد استفاده در چری اومودا 5 تعویض شده است اما در بخش چراغ‌ها تغییر خاصی مشاهده نمی‌شود و همان الگوی آشنا ام وی ام ایکس 22 پرو را می‌بینیم.

 

 

در نمای عقب نیز همان ظاهر ام وی ام X22 با اندکی تغییرات مشاهده می‌شود. برای مثال چراغ‌های این خودرو با یک خط به هم وصل شده‌اند که عبارت اومودا روی آن‌ها نقش بسته است.

 

 

برخلاف ظاهر خارجی که شبیه به ام وی ام ایکس 22 پرو است، در کابین این خودرو با تفاوت‌های بزرگی روبرو هستیم.

 

 

 

به طور کلی می‌توان گفت که کراس‌اوور اومودا فضای داخلی کاملا متفاوتی نسبت به ام وی ام X22 پرو دارد و صفحه نمایش آن به قسمت بالا منتقل شده است.

 

 

زیر نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای نیز دریچه‌های سیستم تهویه و کنترلرهای آن قرار دارند. این کراس اوور در سال 2023 میلادی به بازار چین و بازارهای صادراتی برند چری عرضه خواهد شد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *