قطعات خودرو

محصول جدید دلورین با پیشرانه ۸ سیلندر کوروت تولید خواهد شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، اگر به خاطر داشته باشید سال قبل خودروی آلفا ۵ دلورین معرفی شد اما دختر جان دلورین اظهار داشت این خودرو تولید نخواهد شد.

 

حالا اما این شرکت در حال کار روی محصولی ۸ سیلندر است که اگرچه از پلتفرمی سفارشی استفاده نخواهد کرد اما بر اساس شورولت کوروت C8 راهی بازار خواهد شد.

 

 

در حال حاضر تمامی اخبار مربوط به چنین خودرویی گمانه‌زنی خواهد بود اما به نظر می‌رسد احتمال تولید دلورین ۸ سیلندر بالاست. کاترین دلورین در مصاحبه با رسانه‌ها تولید خودروی یاد شده را تائید کرده و گفته است:

من باید راهی برای تولید یک خودروی ارزان‌قیمت پیدا کنم. اگر چنین محصولی را تولید نکنیم طرفداران دلورین برای همیشه سرخورده خواهند شد.

 

 

 

باید اذعان کرد تولید چنین خودرویی یک استارت عالی خواهد بود. بر اساس اطلاعات موجود، برنامه دختر جان دلورین شامل خرید کوروت نسل هشتم و درخواست از شرکت دلورین نکست جین موتورز برای طراحی یک محصول منحصربه‌فرد با درب‌های گالوینگ خواهد بود. شرکت یاد شده به عنوان کمپانی خودرویی سازنده نسل بعدی وسایل نقلیه شناخته می‌شود و در زمینه علوم، تکنولوژی، مهندسی، هنر، خودروسازی و… فعالیت می‌کند.

 

ظاهراً شرکت دلورین نکست جین موتورز در حال برنامه‌ریزی برای تولید چندین محصول از جمله خودرویی پرچم‌دار است و خودروی شکل گرفته بر اساس کوروت جزو محصولات ارزان‌قیمت و پایه خواهد بود.

 

 

 

 

کاترین دلورین می‌گوید پروژه جدیدش را بر اساس نسخه پایه کوروت تولید خواهد کرد و بنابراین سوپرکار این برند می‌تواند فاقد پکیج Z51 باشد. کوروت Z51 از پیشرانه ۸ سیلندر تنفس طبیعی با ۴۹۰ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند.

 

 

شایان ذکر است استفاده از کوروت برای تولید محصول جدید دلورین انتخاب خوبی خواهد بود زیرا تغییرات در سقف تارگا جهت تولید خودرویی با درب‌های گالوینگ نسبتاً راحت است. همچنین باید گفت ارتباطی عاطفی بین دلورین و جنرال موتورز وجود دارد به گونه‌ای که دلورین ۱۷ سال با جنرال موتورز کار کرده است.

 

 

 

دختر جان دلورین می‌گوید پدرش بین سال‌های ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۲ مدیر شورولت بوده و فعالانه روی تولید کوروت پیشرانه وسط کار کرده است. او اظهار می‌دارد محصول جدید این شرکت می‌تواند به او اجازه تکمیل داستان پدرش را بدهد و به همین خاطر رویای پدرش را به واقعیت تبدیل خواهد کرد؛ اما دیگر محصول قبلی این شرکت یعنی آلفا ۵ داستان کاملاً متفاوتی دارد.

 

 

این خودروی برقی با باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی و شعاع حرکتی بیش از ۴۸۰ کیلومتری معرفی شد. طراحی آلفا ۵ توسط ایتال دیزاین انجام شده و زیر ۳ ثانیه می‌تواند به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *