قطعات خودرو

معرفی پیکاپ برقی تویوتا EPU، برادر برقی تویوتا هایلوکس 2 کابین

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، تویوتا در مراسم ژاپن موبیلیتی ۲۰۲۳ سنگ تمام خواهد گذاشت. این خودروساز ژاپنی با چندین کانسپت از جمله پیکاپ تراک برقی EPU در این مراسم حضور خواهد داشت که تویوتا آن را “نسل بعدی پیکاپ تراک اندازه متوسط” می‌نامد، اما اعداد و ارقام این موضوع را نشان نمی‌دهند.

 

تویوتا EPU با طول نزدیک به ۴.۹ متر، عرض و ارتفاع ۱.۸۳ متر و فاصله محوری ۳.۳۵ متر بیشتر با پیکاپ تراک‌های کوچکتر مانند فورد ماوریک همخوانی دارد. این مدل چهاردر کوچک پنج‌نفره مانند ماوریک از شاسی یکپارچه استفاده می‌کند.

 

تویوتا در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه EPU به جز برقی بودن آن منتشر نکرده است، اما تایرهای آفرود حاکی از وجود یک پیشرانه دوموتوره هستند.

 

در دنیای کانسپت‌های عجیب و غریب، این مدل بیشتر از بقیه آن‌ها نزدیک به تولید به نظر می‌رسد. EPU با یک کابین کامل دارای نمایشگر دیجیتال شامل سیستم چندرسانه‌ای و پنل ابزار ارائه شده است. در کابین شاهد داشبورد پله‌ای با نیمه پایینی صاف و فرمان یوغ‌مانند هستیم. کفی بار کوچک یک درب ماژولار دارد که می‌توان آن را به صورت افقی به دو قسمت تقسیم کرد تا فضای بیشتری برای حمل وسایل بزرگ فراهم شود.

 

تویوتا EPU

 

تقاضا برای فورد ماوریک از زمان معرفی آن بسیار زیاد بوده است و هیوندای سانتا کروز تنها رقیب واقعی آن محسوب می‌شود. در حالی که برندهای دیگر روی پیکاپ تراک‌های بزرگ تمرکز کرده‌اند، تویوتا با ورود به بخش پیکاپ‌ تراک‌های کوچک می‌تواند موفقیت قابل توجهی کسب کند.

در نمایشگاه خودروی ژاپن مویبلیتی توکیو که ۲۶ اکتبر آغاز خواهد شد، EPU به چندین کانسپت دیگر تویوتا از جمله لندکروزر Se خواهد پیوست.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *