قطعات خودرو

پاسخ سخنگوی اتحادیه درباره نبودن رئيس در جلسات هيئت مديره: کمبود داریم اما کسری نداریم

سیدمهدی کاظمی – سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی خودرو – در گفت‌وگو با خبرنگار قطعات خودرو، درباره حضور نداشتن رئيس هيئت مديره اتحاديه در جلسات آن، اظهار كرد: آقای بخشی‌زاده مدت‌هاست که به‌دلیل مریضی در جلسات هیئت مدیره شرکت نمی‌کند.

او در پاسخ به اين پرسش كه حضور نداشتن ايشان در جلسات چه تاثیری در کار گذاشته است؟ گفت: ایشان پنج – شش سال است که بیمار است؛ ولی در این مدت، ناتوان نبوده و کار می‌کرده است. اما دو سال است که بیماری، ایشان را بیشتر درگیر کرده است. در حال حاضر خانواده از حضور او در بیرون خانه جلوگیری می‌کند.

وي درباره اين‌كه چرا در اين مدت برای انتخاب رئیس جدید اقدام نکرده‌اید؟ بيان كرد: انتخابات هیئت مدیره اتحادیه از سال گذشته ماه به ماه عقب افتاده است. به همین دلیل، ما این کار را انجام نداده‌ایم. اگر یک سال پیش مطمئن بودیم که انتخابات تا امروز برگزار نمی‌شود، برای هیئت مدیره، رئیس انتخاب می‌کردیم.

کاظمی در پاسخ به اين پرسش كه آیا نداشتن رئیس در کارهای هیئت مدیره تاثیر نداشته است؟ گفت: بله؛ کاملاً تاثیرگذار است. البته یکی از کسانی که تصمیم گرفت رئیس برای هیئت مدیره انتخاب نشود خود من هستم. من کسی را در نظر ندارم که به او رای ریاست بدهم.

سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی خودرو توضيح داد: در حال حاضر موضوع، انتخاب شخص نیست. موضوع برگزاری انتخابات است که در آینده نزدیک هیئت مدیره جدید می‌آید.

او ادامه داد: دليل اصلی انتخاب نکردن رئیس برای هیئت مدیره، قول‌های پی در پی است که برای برگزاری انتخابات داده‌اند. وگرنه ما مشکلی نداشتیم؛ اگر یک سال پیش به ما می‌گفتند كه در یک سال آینده نمی‌توانیم انتخابات برگزار کنیم، حتماً یک نفر را به‌عنوان رئیس هیئت مدیره اتحادیه لوازم یدکی انتخاب می‌کردیم.

وي همچنين گفت: وقتی چند نفر در هيئت مديره مستقر هستند و کار می‌کنند تا نگرانی براي خدمات‌دهی به مردم برطرف می‌شود. خود من، مسئول شکایات هستم، سخنگوی اتحادیه هستم، خزانه‌دار هستم، مشورت می دهم و … یعنی اگر کسی به اتحادیه بیاید بدون پاسخ برنمی‌گردد. زحمات چند نفر زیاد شده، ولی چند نفر هم نیستند که کار را انجام دهند.

کاظمی در پاسخ به اين پرسش كه آیا مسئولیت‌های رئیس را بين خودتان تقسیم کرده‌ايد؟ گفت: خیر؛ من عضو هیات مدیره هستم، اما منتظر نمی‌نشینم تا رئیس جواب ارباب رجوع را بدهد. اگر رئیس مسئول باشد، مسلما مسئول وقت هم از خودش يك ابتکارهایی، یک ابداعی، یک هنری باید نشان دهد که ما این را نداشته‌ايم. من و برخی از دوستان نمی‌گذاریم مردم وارد اتحادیه شوند و بی‌پاسخ برگردند.

او با تاكيد بر اين‌كه البته بودن رئیس در کارها تاثیرگذار است، اظهار كرد: اتحادیه ما کمیسیون‌هایی دارد که یکی از اعضای آن‌ها، عضو هیئت مدیره اتحادیه است. من مثلاً واحد شکایات را اداره می کنم، عضو هیئت مدیره هم هستم. اما وقتی دو همکار با یکدیگر اختلاف دارند، من نمی‌گویم این وظیفه رئیس است که انجام دهد، بلکه برای حل کردن مشکل تلاش می‌کنم. ما جای خالی رئیس را پر می‌کنیم و نمی‌گذاریم مردم بی‌پاسخ بمانند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *