قطعات خودرو

پیام‌های تبریک به اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه لوازم یدکی خودرو

در پی مشخص شدن اعضای هیئت مدیره جدید اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران پیام‌های جداگانه‌ای از سوی گروه‌ها و فعالان صنف صادر شد.

 

به گزارش قطعات خودرو، دور دوم دوازدهمین انتخابات اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلا تهران روز سه‌شنبه 10 خردادماه برگزار شد و اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه معرفی شدند. در پی این هیئت مدیره جدید، پیام‌های جداگانه‌ای از طرف گروه تحول و ارتقا، گروه شناسا، گروه مستقلین و … صادر شد که در ادامه می‌خوانید.

 

 

 

بیشتر بخوانید: اعضای هیئت مدیره جدید اتحادیه لوازم یدکی خودرو مشخص شدند

 

پیام تبریک گروه تحول و ارتقا

 

پیام گروه تحول و ارتقا خطاب به هیات مدیره منتخب بدین شرح است :

 

عرض‌سلام و ادب و احترام به پیشگاه بزرگ تمامی همکاران فرهیخته و هم صنفی‌های عزیز

 

از لطف و همراهی و همدلی شما در این مدت به نسبت طولانی، کمال سپاس و قدردانی را داریم که با وجود دغدغه‌های فراوان و البته مشکلات بسیاری که در روز‌ انتخابات پیش آمد، بازهم کاندیداهای خود را تنها نگذاشته و حماسه آفریدید.

 

کاندیداهای گروه تحول نیز به نوبه خود این لطف بزرگ را ارج می نهند و پاسدار محبت شما خواهند بود.

 

همچنین تبریک صمیمانه ای عرض میکنیم خدمت تمامی اعضاء جدید هیئت مدیره صنف بزرگ لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران ، و برای ایشان سلامتی، بهروزی، موفقیت و پایداری به خدمت آرزومندیم و امیدواریم در انجام تمامی امور موفق بوده و در ارتقاء جایگاه صنف بزرگ لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران نهایت کوشش  را به عمل آوردند و صنف را از این برهه حساس، به سلامت راهبری نمایند.

 

به امید روزهایی درخشان‌تر و روشن‌تر

 

کاندیداهای منتخب گروه تحول و ارتقا

 

امیرحسین صیرفی، محمدرضا ملاکی، حمیدرضا حبیب دولابی، نوید حبیبی، علیرضا بزرگ‌زاده، سید مجید سادات خوانساری، سعید عابدی نیستانک و علیرضا احمدزاده.

 

 

پیام تبریک گروه شناسا

 

هیات مدیره گروه شناسا نیز در پیامی به منتخبین پیروزی آن‌ها در انتخابات را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

 

با سلام و احترام خدمت اعضای گرامی صنف بزرگ لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران

از تمامی اعضا محترم صنف که با شرکت در انتخابات، در برگزاری هر چه با شکوه‌تر آن سهیم می‌باشند، و همچنین از تمامی کاندیداهای محترم که با حس مسئولیت بی‌بدیل، تمامی تلاش خود را در جهت برگزاری انتخابات انجام دادند تشکر می‌نماییم.

 

 

همچنین ضمن تبریک به منتخبین محترم هیئت مدیره،آرزوی توفیقات روز افزون را برایشان داشته و آمادگی خود را برای همراهی با آنها در راستای خدمت به صنف اعلام می‌داریم.

 

پیام تبریک گروه مستقلین 

 

 

گروه مستقلین انتخابات هیات مدیره صنف فروشندگان لوازم یدکی نیز در پیامی انتخاب هیات مدیره جدید را تبریک گفت.

 

متن پیام که توسط آقای بابویهی منتشر شده است بدین شرح است:

 

 

با سلام و تبريک بمناسبت موفقيت اعضاي هيئت مديره جديد در انتخابات و تشكر بسيار زياد از اعضای هيئت مديره اسبق برای زحمات‌شان سلامتی و توفيق الهی را از خداوند متعال برای كل اعضاء جديد آرزومندم. باشد كه در موقعيت پيش رو همچون گذشته سربلند باشند.

 

 

پیام علیرضا نیک آیین

 

رییس هیات مدیره صنف تعمیرکاران خودرو تهران انتخاب هیئت مدیره جدید را تبریک گفت.خطاب به صنف لوازم یدکی و هیات مدیره منتخب

 

 

متن پیام بدین شرح است :

 

 

جنابان ارجمند آقایان سید احمد حسینی، ناصر سبزیان،سید احمد طباطبایی مرادی،افشین اصغر زاده،سید امیر احمد نواب کاشانی،اکبر پناهی پور، محمدرضا ملاکی و بازرس محترم جناب آقای محمدتقی مروج و اعضای علی البدل محترم آقایان حمیدرضا نیک آئین،سید محمدرضا آل هاشم

 

با سلام و احترام با عنایت به برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران بدین وسیله انتخاب شایسته شما اعضای محترم هیئت مدیره را تبریک عرض می‌نمایم.

 

بی‌تردید مدیریت اثر بخش و گرانقدرتان موجبات ارتقاء آن اتحادیه را فراهم خواهد آورد.

 

توفیق شما را در انجام وظایف محوله در راستای اهداف صنف موصوف را مسئلت دارم.

 

 

پیام مدیر مسئول ماهنامه قطعات خودرو

 

مدیر مسئول ماهنامه قطعات خودرو در پی حضور معنادار اعضای صنف فروشندگان لوازم یدکی و ماشین آلات تهران در انتخابات دهم خرداد ماه پیامی صادر کرد.

 

متن پیام بدین شرح است :

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله علی کل حال

 

امروز صنف بزرگ لوازم یدکی نشان داد که پر افتخار است.

 

نتیجه بر همگان محترم است، چون انتخاب اعضای صنف است.

 

هرکس عضو هیئت مدیره شده است صاحب منصب و وظیفه است.

 

هرکس نشده، صاحب وظیفه است.

 

همه مسئولیت داریم

 

با احترام

 

حسن بشارت

 

نمادی از همدلی صنفی

 

در ادامه پیام‌ها خطاب هیات مدیره منتخب و اعضای صنف، نادر روان از پیشکسوتان و فعالین صنف لوازم یدکی ضمن تبریک به هیات مدیره منتخب پیامی بدین شرح صادر کرد:

 

 

بنام خداوند جان وخرد

 

روز گذشته نمادی از همدلی صنفی و تلاش جهت حفظ داشته‌های گرانبهای این صنف بزرگ بود که در سایه توفیق الهی وهمت دست جمعی و خرد ورزی صنفی این مهم به وقوع پیوست در این لحظه ضمن تقدیر از زحمات هیات مدیره قبلی ‌وبزرگداشت تلاش‌های این بزرگان انتخاب هیئت مدیره جدید را تبریک گفته و خواهان حمایت کلیه دوستان و همکاران در جهت موفقیت و تصویب جایگاه این دوستان درتحکیم جایگاه والای صنف هستم خداوند یار و پشتیان شما باشد.

 

 

زمان حمایت و پشتیبانی از اعضای جدید هیئت مدیره

 

 

امیرحسین صیرفی از اعضای کمیسیون اقتصادی اتحادیه و نامزد گروه تحول و ارتقا نیز با صدور پیامی ضمن تبریک به هیات مدیره منتخب با تاکید بر چالش‌های پیش روی صنف اظهار امیدواری کرد هیات مدیرها جدید بتواند صنف را به خوبی از این مسیر سخت عبور دهد.

 

 

متن پیام این فعال صنفی تاثیرگذار بدین شرح است:

 

سلام به همه همکاران و هم صنفی های عزیز و‌بزرگوار

 

ابتدا لازم‌ میدانم که حضور پرشور شما در انتخابات امروز را قدردانی کنم و درک شما را در شناخت این‌ برهه حساس که اتحادیه نیازمند حضور شما بزرگواران بود ستایش کنم. امروز اتحادیه ما فارغ از اختلاف نظرها و ‌گروه بندی‌ها نیاز به یک هیئت مدیره یک دست و یک‌ دل داشت که به لطف خداوند و حمایت شما این‌اتفاق به زیبایی افتاد. اکنون دیگر زمان حمایت و پشتیبانی از اعضای جدید هیئت مدیره فرا رسیده چرا که چالش های بزرگی پیش روی آنها قرار دارد. امیدوارم که این هیئت مدیره جدید بتواند با تدبیر لازم این صنف بزرگ را از مسیر پر چالشی که به دلیل جراحی بزرگ اقتصادی در کشور پیش رو ‌دارد به سلامت عبور دهد و بازار قطعات خودرو را به سمت شفافیت و پاکسازی از قطعات تقلبی و قاچاق رهنمون کند. ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای همه اعضای منتخب از خداوند متعال برای آنان سلامتی، تدبیر و خردمندی آرزومندم.

 

در انتها از تمام‌بزرگوارانی‌که در طول این مدت طولانی انتخابات مرا مورد لطف خود قرار دادند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *