قطعات خودرو

پیش‌فروش شاسی بلند یوان هانگ H8 ساخت گروه دایون آغاز شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شاسی بلند برقی یوان هانگ H8 در ماه آگوست عرضه خواهد شد. قیمت پیش‌فروش این مدل از ۳۴۹۸۰۰ تا ۵۵۹۸۰۰ یوان (48,934 تا 78,312 دلار) اعلام شده است.

این خودروی جدید با زبان طراحی خانوادگی ساخته شده و ظاهر آن بسیار ساده است. جلوپنجره بسته به چراغ‌های جلوی چندضلعی گرد مجهز شده و در قسمت عقب، از چراغ‌های سراسری و دیفیوزر زیر سپر استفاده شده است.

طول این مدل ۵.۲۳ متر، عرض آن ۲ متر، ارتفاع آن ۱.۷۶ متر و فاصله محوری آن ۳.۱۲ متر است.

در کابین از چیدمان صندلی ۲+۲+۲ با چرم ناپا استفاده شده و این مدل به تنظیم برقی ۱۴ جهته برای صندلی راننده/سرنشین، سیستم ورود مجهز به تشخیص چهره، کنترل صوتی، آینه عقب با قابلیت استریم محتوا، نورپردازی LED، چراغ‌های جلوی اتوماتیک‌/ نور بالا و پایین خودکار، گرمکن آینه عقب و … مجهز است.

این خودروی جدید به سیستم تعلیق بادی هوشمند و دستیار رانندگی هوشمند پیشرفته مشابه یوان هانگ H6 مجهز است که شامل کروز کنترل، کنترل راهنما با تغییر مسیر، تنظیم مسیر، ترمز اضطراری خودکار و… هستند.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این مدل ۳.۲ ثانیه و عمر باتری آن ۱۰۲۰ کیلومتر است. H8 همچنین از شارژ فوق سریع ۸۰۰ ولت پشتیبانی می‌کند که عمر باتری را تا ۳۰۰ کیلومتر افزایش می‌دهد. این مدل به سیستم تعلیق دوجناقی جلو/تعلیق چنداتصالی عقب مجهز شده است.

 

یوان هانگ H8

 

یوان هانگ H8 براساس پلتفرم برقی B.H.D با مشارکت بوش و هواوی توسعه یافته است. این خودروی جدید با دو پیشرانه در دسترس است: موتور تکی در عقب و موتورهای دوگانه در جلو و عقب. پارامترهای فنی نسخه‌های مختلف به شرح زیر هستند:

موتور تکی در عقب: حداکثر توان ۲۵۰ کیلووات و حداکثر گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر. شتاب ۰ تا ۱۰۰ در ۶.۵ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت.

موتورهای دوگانه جلو و عقب کم‌قدرت: حداکثر توان ۵۰۰ کیلووات و حداکثر گشتاور ۷۴۵ نیوتن متر. شتاب ۰ تا ۱۰۰ در ۳.۸ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت.

موتورهای دوگانه جلو و عقب پر‌قدرت: حداکثر توان ۵۲۰ کیلووات و حداکثر گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر. شتاب ۰ تا ۱۰۰ در ۳.۸ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت.

 

یوان هانگ H8

 

یوان هانگ H8 با بسته‌های باتری لیتیوم سه‌گانه ۸۸ کیلووات ساعتی، ۱۰۰ کیلووات ساعتی و ۱۵۰ کیلووات ساعتی عرضه می‌شود و برد حرکتی نسخه‌های مختلف آن به ترتیب ۵۶۰ کیلومتر، ۶۱۰ کیلومتر، ۶۵۰ کیلومتر، ۷۰۰ کیلومتر و ۹۵۰ کیلومتر است.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *