قطعات خودرو

پیش نمایش کیا سورنتو فیس لیفت، تغییرات ظاهری را اندکی در این خودرو نشان می‌دهد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از  خودروبانک، کیا سورنتو یکی از شاسی بلندهای محبوب کره‌ای در سراسر جهان است. نسخه جدید این خودرو از سال 2022 وارد بازار جهانی شد اما به نظر می‌رسد که کیا تصمیم دارد چند تغییر کوچک را در ظاهر آن اعمال کند. هم‌اکنون نمونه‌های کیا سورنتو فیس لیفت با پوشش‌های استتار در حال تست هستند.

 

وب‌سایت روسی Kolesa.ru چند رندر را از نسخه فیس لیفت این خودرو منتشر کرده است. در رندرهای گرافیکی مشاهده می‌کنیم که چراغ‌های جلو و جلوپنجره این خودرو در نسخه فیس لیفت دستخوش تغییر شده‌اند. علاوه بر قسمت جلو، بخش عقبی این خودرو فیس لیفت نیز تغییر خواهد یافت. احتمال دارد یک نوار LED در قسمت عقب چراغ‌های این خودرو را به یکدیگر متصل کند.

 

در حال حاضر این خودرو با چهار پیشرانه به بازار عرضه می‌شود. نسخه‌های درون‌سوز با موتور 2.5 لیتری عرضه می‌شوند که در نسخه تنفس طبیعی 191 اسب بخار و نسخه توربوشارژر 281 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

دو نسخه بعدی پلاگین هیبریدی هستند که از ترکیب موتور 1.6 لیتری درون‌سوز و موتور الکتریکی بهره می‌برند. این دو نسخه به ترتیب 227 اسب بخار و 261 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. به نظر نمی‌رسد پیشرانه‌های این خودرو فیس لیفت دستخوش تغییر شوند. انتظار می‌رود این خودرو فیس لیفت از اواخر سال آینده میلادی در کره جنوبی و اروپا عرضه شود.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *