قطعات خودرو

چری تیگو 7 پرومکس با چهار چرخ محرک در روسیه

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک، چری تیگو 7 پرومکس بالاترین و مجهزترین تیپ از خانواده تیگو 7 جدید است که پس از عرضه در بازار چین، اکنون روانه بازار روسیه می‌شود. چری تیگو 7پرومکس همانند چری تیگو 8 پرومکس، به سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک مجهز است.

 

چری تیگو 7 پرومکس نخستین بار در تابستان سال جاری میلادی به روسیه آمد. در آن زمان این خودرو در حال گذراندن تست‌های فنی برای دریافت تاییده‌های مورد نیاز بود. بنابر اسناد درز کرده از مراکز دولتی روسیه، چری تیگو 7 پرومکس تفاوت فنی خاصی با چری تیگو 7 پرو ندارد و تفاوت میان این دو نسخه به تجهیزات و امکانات خلاصه خواهد شد.

 

نسخه‌های فعلی چری تیگو 7 پرو در روسیه به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز هستند که 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. به نظر می‌رسد مهندسان چری برای سازگاری با شرایط روسیه، قدرت و گشتاور موتور را کاهش داده‌اند. با این حال چری تیگو 7 پرومکس به همین موتور با توان و گشتاور بیشتر مجهز خواهد بود. حداکثر راندمان پیشرانه این خودرو به 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور می‌رسد.

 

از نظر فضای داخلی، چری‎‌تیگو 7پرومکس کابینی شبیه به تیگو 8 پرومکس را دریافت خواهد کرد. در حال حاضر چری تیگو 7 پرو تحت دو تیپ الیت و پرستیژ در روسیه به فروش می‌رسد که به ترتیب قیمتی معادل 2،649،900 و 2،779،900 روبل (یک میلیارد و 253 میلیون تومان و یک میلیارد و 315 میلیون تومان) دارند. قیمت چری تیگو 7پرومکس با توجه به سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک از این دو تیپ بیشتر خواهد بود.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *